Subota, 4. Maja 2024.
Tuzlanski.ba logo

Povratak Dr. Martensa u velikom stilu: ‘Zbog politike bilježimo porast prodaje od 84 posto’

Preuzmite sliku

Obuća koja je obilježila više od pola stoljeća širom svijeta spremna je za povratak u velikom stilu.

Dr. Martens je zabilježio porast prodaje od čak 84 posto, javlja The Guardian.

Čizme koje su ‘krasile’ noge britanskih građevinara 1960-tih godina, a svoj veliki uspon doživjele popularizacijom punk-rock scene 1970-tih godina, danas se mogu pronaći na nogama i trendsetera tzv. Generacije Z, posebno onih koji imaju jasan politički stav.

Na policama  dizajnerskog studija koji se nalazi u poznatom londonskom kvartu Camden Town može se pronaći preko 700 modela čizama Dr. Martens, svih boja, veličina i dizajna, što govori u prilog historijskoj  baštini te britanske kompanije.

  • “Odbijamo se pokoriti trendovima mode. Naša je zadaća smišljati modele koji će zadržati izvornost historijskog brenda Dr. Martens”, objasnio je Damien Wilson, kreativni direktor kompanije, dodavši da se svake godine proizvede samo 30 posto novog asortimana.

    Ostali proizvodi, tvrdi Wilson, gotovo se podjednako uspješno prodaju već više od pola stoljeća. Njihov najpopularniji proizvod i dalje je tzv. 1460 čizma koja je svoje ime dobila po datumu osnivanja kompanije; 1. aprila 1960. godine.

    Nakon finansijskih turbulencija koje su firmu 2002. godine gotovo dovele do propasti, brend je prije šest godina otkupila investicijska kompanija Permira za 300 miliona funti, a od tada se prodaja gotovo utrostručila.

    “Naša ciljana skupina su ljudi s jasnim političkim stavom, neovisno o tome odnosi li se to na klimatske promjene ili ljudska prava. Buntovnost je trenutno ponovno in, dovoljno je da pogledate oko sebe, širom svijeta događaju se političke promjene koje slobodu dovode u opasnost”, izjavio je novi izvršni direktor kompanije Kenny Wilson, dodavši da je ‘Dr. Martens i dalje stanje uma’. (Jutarnji.hr)

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: , ,