Subota, 27. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Potrošači ili štediše? Istraživanje pokazalo ko ima sretniji život

Preuzmite sliku

Nova studija pokazuje da su potrošači zadovoljniji svojim životom, ali štediše su mudrije. Anketa provedena među 2000 američkih kupaca pokazala je da se 56% Amerikanaca smatra ‘potrošačima’ – rasipačima za stvari koje stvarno žele, dok se 34% identificiralo kao ‘štediše’ koji neće kupovati sve dok ono što žele ne bude na sniženju ili postane nužnost. Također, 10% nije tvrdilo da su ni jedna od vrsta kupaca, prenosi New York Post.

Možda nije iznenađujuće, ali otkriveno je da potrošači troše više novca na nebitne stvari tokom bilo koje sedmice gotovo dvostruko od onoga što potroše štediše (621 dolar, u usporedbi s 348 dolara). S druge strane, pokazalo se da štediše izdvajaju manje od svog ukupnog prihoda za nebitne kupovine od potrošača (18%, u usporedbi s 22%).

  • U usporedbi sa štedišama, pokazalo se da su potrošači zadovoljniji svojim vezama (78% odnosno 63%), poslovnim životom (78% odnosno 57%) i osobnim životom (77% odnosno 71%). Zanimljivo, potrošači su također bili zadovoljniji svojim financijskim životom od štediša (73% odnosno 56%). Ali, štediše bi mogle imati prednost kada je u pitanju upravljanje novcem – samo 29% njihovog ukupnog godišnjeg prihoda koristi se za kupovinu, dok potrošači troše do 38% svog prihoda.

    Istraživanje koje je naručio Citizens Pay, a proveo OnePoll, pokazalo je da 59% ‘često’ i ‘uvijek’ razmišlja o finansijskom učinku velikih kupovina prije nego što odluči jesu li vrijedne kupovine I uprkos njihovoj sklonosti trošenju, potrošači će vjerovatnije od prosjeka uzeti u obzir finansijski učinak velike kupovine (61%). Stavke o kojima ljudi najviše razmišljaju i istražuju su lična elektronika (59%), vozila (50%) i odmor (40%). Za 32% potrošača, oprema za fitness ili rekreaciju vrlo je razmatrana kupovina, dok će 34% štediša vjerojatno napraviti proračun prije kupovine kućanskih aparata.

  • Prije velike kupovine ispitanici često razmišljaju o tome koliko će im kupovina trajati (61%), koliko često će se koristiti (57%) i hoće li dobiti najbolju cijenu (55%). Troje od 10 razmatra dostupnost finansiranja ili mogućnosti plaćanja tokom vremena prije velike kupovine. Velike kupovine tada su definirane kao ‘svaka kupovina’ koja u prosjeku premašuje 1762 dolara, a mnoge od tih kupovina zahtijevaju gotovo 12 sati istraživanja prije. U prosjeku će ljudi odgoditi svoje velike odluke o kupovini 17 dana kako bi pričekali i vidjeli hoće li se to naći u prodaji, prenosi Večernji.hr

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje