Maksimalno iskorištavanje svakog podatka o koristi za zdravlje postaje vodeći kreator trendova.
Agresivna kampanja o koristi jednog sastojka tamne čokolade – flavanola za zdravlje srca, rezultirala je inovativnim potezom kompanije Crest.
Ova kompanija lansirala je na tržište „čokoladnu pastu za zube“ kako bi ugodila potrošačima koji vode brigu o svom zdravlju, piše novinska agencija Atrakcija. Crest je veliki svjetski brand u proizvodnji pasti za zube i njegovo priklanjenje trendu „zdravih sastojaka“ moglo bi promijeniti filozofiju proizvođača zubne higijene.
„Mint chocolat“ je jedna od linija koju je lansirao Crest. Potez ove kompanije, pokazuje još jednu stvar: kako koristiti već gotove potencijale koje su izgradili drugi. Velika kampanja koju su proizvođači tamne čokolade vodili kako bi isticali prednosti za zdravlje srca sastojka flavanola, postala je adut u sasvim drugom sektoru ali i još više ojačala trend tamne čokalade kao lijeka za srce.
Na sajtu crest.com možete vidjeti sve poteze ove kompanije.