Petak, 26. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Masovno kupovali, pojeli i potrošili, a onda tražili novac nazad

Preuzmite sliku

Njemački trgovački lanac Lidl morao je u Poljskoj prije vremena da prekine promociju proizvoda tokom koje je novac vraćan nezadovoljnim kupcima zato što su Poljaci masovno uzimali robu, pojeli ili potrošili, a potom žurili da vrate Lidlu prazno orginalno pakovanje i navodno nezadovoljni dobiju natrag pun iznos koji su platili.

Njemački Lidl započeo je u Poljskoj promociju svojih brendova kampanjom “Duhovito i jeftino” 27. oktobra i pozvao je Poljake da robu vrate ako ne budu u potpunosti zadovoljni. Za isplatu punog iznosa bilo je dovoljno prazno originalno pakovanje.

Nakon nekoliko dana Lidl je morao prije vremena da prekine promociju zato što su mnogi Poljaci iskoristili priliku da kupuju za džabe.

U prodavnicima Lidla stvarale su se gužve, izbijale su svađe, počele su nestašice nekih proizvoda, jer zaposleni nisu stizali da pune rafove. Pred kasama su se stvarali dugi redovi navodno nezadovoljnih kupaca koji su samo prebacili robu u drugo pakovanje a došli odmah da vrate originalno i uzmu novac.

Šokiran što su Poljaci tako masovno požurili da dobiju i “jare i pare” Lidl je iznenada 8. novembra prekinuo promociju koja je trebalo da traje do kraja mjeseca.

Lidlu sada prijeti još i kazna Udruženja za zaštitu potrošača, zato što nije sedmicu dana unapred objavio da odustaje od nepromišljene promocije, pošto su ga prijavili Poljaci nezadovoljni što im je prekinuo izvor besplatne robe, javlja danas poljska televizija TVNBusiness.

Lidl je slične promocije održao u Njemačkoj i Švicarskoj, ali tamo su ljudi vraćali proizvode u minimalnim količinama i minimalni su bili pokušaji zloupotrebe.

Britanski trgovinski lanac Tesco ima sličnu kampanju u Poljskoj kao Lidl, ali problema nema, jer je bolje promislio i nije dovoljno da nezadovoljni kupac vrati samo prazno originalno pakovanje već i ostatak robe. (Agencije)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , ,