Petak, 26. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

SOS Dječija sela u BiH: TV spot kako građanima približiti način doniranja i koncept ‘Kumstva’

Preuzmite sliku

Popularno

U okviru kampanje “Sreća je znati srcem dati” organizacija SOS Dječija sela u BiH kreirala je zvanični TV spot kako bi građanima približili način doniranja i koncept “Kumstva”.

– Sigurno i bezbrižno odrastanje dječaka i djevojčica bez roditeljskog staranja možete podržati mjesečnim donacijama te na taj način postati Kum ili Kuma 31 porodice koja živi u SOS Dječijim selima u BiH – ističu iz SOS Dječijih sela.

Najjednostavniji način doniranja je putem online forme www.sos-ds.ba/doniraj/ ili zajedno sa SOS predstavnicima koje građani mogu sresti u Sarajevu, a u narednom periodu i Tuzli.

Ambasadorica kampanje je glumica Tatjana Šojić koja je prezentirala koncept odrastanja u porodici i koncept kumstva.

Iz SOS Dječijih sela u BiH pozivaju građane da kada vide njihove predstavnike, zastanu, porazgovaraju sa njima i donesu humanu odluku da doniraju, jer samo uz kontinuiranu podršku donatora moguće je pružiti sve što je potrebno djeci i mladima bez roditeljskog staranja.

– Iznos donacije birate sami, a novcem koji Kumovi doniraju pokrivaju se troškovi odjeće, obuće, školskog pribora, vannastavnih aktivnosti – poručuju iz SOS Dječija sela.

Organizacija SOS Dječija sela u BiH pruža brigu o 208 djece i mladih, a kroz Program jačanja porodica podržava 327 socijalno ugroženih porodica.

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , , ,