Petak, 26. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Korisnici Zuckerbergovog metaversa moći će prodavati virtuelne proizvode

Preuzmite sliku

Meta je najavila da počinje s testiranjem nove opcije u Horizon Worldsu – dio kreatora moći će prodavati virtualne predmete, stvari i iskustva i na njima zarađivati.

Jako puno stvari mora se poklopiti kako bi Zuckerbergova ideja metaversa uspjela. Takvi svjetovi moraju biti vizualno atraktivni i zabavni kako bi privukli veliki broj korisnika, ali oni moraju biti i generatori novaca, kako za Metu, tako i za dio korisnika, odnosno kreatora – slično kako danas na npr. Instagramu i YouTubeu influenceri zarađuju veliki novac od svoje aktivnosti, a od njih profitiraju i same platforme jer privlače korisnike i njihov angažman.

Meta je napravila veliki korak u tom smjeru ove sedmice te su najavili početak testiranja nove opcije u njihovoj metaverse platformi za Quest VR Horizon Worlds koja će kreatorima omogućiti zaradu. Računica ekipe iz Mete je jasna – gdje ima novaca, bit će i kreatora, tj. korisnika.

Tu mogućnost zarade u Metinom virtuelnom svijetu dobit će dio kreatora koji će unutar Horizon Worldsa prodavati virtualne predmete, servise i iskustva poput npr. VIP ulaznica u svoje virtuelne svjetove, zatim virtuelni nakit, posebne košarkaške lopte itd., objasnila je za The Verge direktorica za marketing proizvoda Mete Meaghan Fitzgerald. Kako bi kreatore dodatno motivisali, ova je kompanije ranije pokrenula fond težak 10 miliona dolara iz kojeg će nagraditi kreatore virtuelnih svjetova s najvećim angažmanom korisnika.

Prodajom virtuelnim proizvoda u digitalnim svjetovima neće zarađivati samo kreatori, već i – Meta. Naime, Zuckerbergova kompanija uzimat će proviziju za sve transakcije unutar Horizont Worlda i to u iznosu od 25 posto od vrijednosti transakcije.

Osim uzimajući novac od transakcija, još je jedan potencijalan način na koji bi Meta mogla zarađivati od svojih virtuelnih svjetova, no on nije popularan među korisnicima. Riječ je o oglašavanju. Za početak fokus kompanije ipak će biti monetizacija kreatora sadržaja, no iz Mete kažu kako je oglašavanje područje koje će istraživati u budućnosti. Prema iskustvu s Facebookom i Instagramom, oglašavanje im nije bilo prioritet na početku, no s vremenom su se oglasi pojavili i na njima, donijevši kompaniji milijarde dolara prihoda.

Prije dva mjeseca broj korisnika Horizon Worldsa dosegao je 300 hiljada te su tada iz Mete objavili da je stvoreno oko 10 hiljada svjetova. Ta bi se brojka u budućnosti mogla značajno povećati jer bi do kraja godine Horizon Worlds mogao biti dostupan i na mobilnim uređajima, a naknadno i na konzolama. (Zimo.hr)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje