Ponedjeljak, 21. Juna 2021.
Tuzlanski.ba logo

Evropska agencija za lijekove upozorila na nuspojavu vakcine BioNTech/Pfizer

Preuzmite sliku

Evropska agencija za lijekove (EMA) saopćila je da bi podatke o vakcini protiv COVID-19 proizvođača BioNTech i Pfizer trebalo izmijeniti kako bi ljekari i pacijenti bili svjesni da ljudi koji su prethodno primili dermalne injekcije mogu imati oticanje lica nakon vakcine.

EU regulator za lijekove navodi da su pregledali sve dostupne dokaze i zaključili da “postoji barem razumna mogućnost uzročno-posljedične povezanosti između vakcina i prijavljenih slučajeva oticanja lica kod ljudi koji su u prošlosti dobijali dermalne injekcije”, prenosi AP.

EMA je preporučila da se otok lica doda na spisak potencijalnih nuspojava, ali da je procjena vakcine ostala nepromijenjena, a koristi nadmašuju rizike. (FENA)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , , ,