Subota, 4. Maja 2024.
Tuzlanski.ba logo

Stručnjaci o nesreći u Zagrebu: “Mladi vozači ovako se dokazuju jer dolaze ljudi koji ih gledaju”

Preuzmite sliku

Saobraćajni stručnjaci raspravljali su u HRT-ovoj emisiji U mreži prvog o strašnoj nesreći u Buzinu u kojoj je prije nekoliko dana vozač (23) Mercedesa naletio na ljude. Sud mu je odredio mjesec dana istražnog zatvora. 

Voditelj službe Prometne policije Josip Mataija rekao je kako se poduzelo što se trebalo poduzeti te da je postupak u toku. Komentarisao je i suvozača koji je nakon nesreće izašao iz automobila, a već ga je ispitala policija. Mataija je rekao da ga u ovom trenutku ne dovode ni u kakvu vezu s uzrokom saobraćajne nesreće.

Dodao je kako je vozilo oduzeto, a da vozač nije bio pod utjecajem droga ili alkohola, prema preliminarnim testiranjima koje su obavili na licu mjesta.

Objasnio je i zašto su mladi sve više skloni ovakvom ponašanju.

– Mi imamo jedan sloj ljudi koji su problematični. Oni se dokazuju na ovakve načine. A dokazuju se zato što imaju gledatelje. Interesantno je da su se tamo u 22 sata pojavljivali ljudi sa strane koji dolaze to gledati. Dok god takvi ljudi imaju gledatelje, njih to interesira, oni se dokazuju i pokazuju – rekao je.

Ovakve nesreće se, dodao je, često dokazuju zbog potrebe za isticanjem hrabrosti i moći.

– Taj dečko je bio u skupom automobilu, sad je morao i dokazati još dvije stvari – morao je dokazati da zna voziti, što mu je pošlo po krivom. Morao je dokazati da je on hrabar i moćan jer samim time što on isključuje ESP i drifta, on pokazuje da se ne boji policije i da mu ne može niko ništa – rekao je.

Mataija je rekao kako promjene nema bez edukacije, ali i represivnih mjera, a Danijel Šaškin, predsjednik organizacijskog odbora WRC Rallyja, smatra da su zajedničke akcije policije, karting klubova i HAK-a najbolje potencijalno rješenje.

– Mlade ljudi s viškom adrenalina treba uputiti u autoklubove, da se bave autoutrkama. Tu će naučiti što sve mogu prouzročiti svojim nemarom i pretjerivanjem. Imate super rješenja u Njemačkoj gdje mladi vozači ne mogu voziti jake automobile od 21. ili 23. godine. Treba kopirati ono što je dobro vani – zaključio je.

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje