Ponedjeljak, 6. Maja 2024.
Tuzlanski.ba logo

U Njemačkoj sve više restorana uvodi ovu novost

Preuzmite sliku

Domaćini se boje finansijskog gubitka, pa sve više restorana uvodi naknadu za nedolazak ako se gosti ne pojave uprkos rezervaciji.

Stol je postavljen, vino je otvoreno i jelo pripremljeno – samo gosti nedostaju. Ugostitelji se plaše ovakvog scenarija, posebno u elitnom sektoru, jer za njih znači nenadoknadiv ekonomski gubitak, javlja njemački Focus.

Prema Njemačkom udruženju hotela i restorana (Dehoga), povećao se broj takozvanih nedolazaka, tj. nepojavljivanje uprkos rezervaciji ili otkazivanja u vrlo kratkom roku, prenosi Fenix magazin.

Prema riječima Christiana Hellera iz Njemačkog vijeća za bonton, obveza se kompenzira “strahom od bolje opcije”. Ljudi se boje obvezati se i sve opcije drže otvorenima do posljednjeg trenutka.

Kako javlja Focus.de, jedan od restorana koji su uveli ovakvu praksu je restoran „bi:braud“ u Ulmu.

– Sve je uobičajeno da ljudi rezerviraju nekoliko restorana i u kratkom roku odluče: Ići ćemo tamo. Prazni stolovi su posebno neugodni, posebno za restorane s manjim brojem stolova, s posebno kvalitetnim jelovnikom, tj. s visokom cijenom robe, s dugim rokovima rezervacije i nedostatkom gostiju.” nije moguće ustupiti prazan stol drugim gostima, kaže sommelier Holger Baier.

U restoranu “bi:braud” gosti dobivaju informaciju o otkazivanju uz ostale detalje željene rezervacije putem e-pošte . Zbog toga moraju ponovno potvrditi rezervaciju na portalu za rezervacije i priložiti svoju kreditnu karticu.

Osim toga, informacije o naknadama za nepojavljivanje ili kasno otkazivanje pojavljuju se kao skočni prozor prilikom rezervacije. Neki restorani ponovno zovu svoje goste na dan posjeta i pitaju dolaze li. Uz takav razgovor, jednostavno nepojavljivanje postaje teže.

Naknada za nepojavljivanje u restoranu u Ulmu postoji već dvije godine, ali prema Baieru zapravo je naplaćena samo dva puta.

“Srećom imamo pouzdane goste”, kaže Holger Baier

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , , , ,