U kategoriji samouvjerenosti na drugom mjestu našla se crvena boja, ali i na prvom mjestu u kategoriji arogancije
Bez obzira kojoj grupi pripadate kada govorimo o tome da odjeća (ne) čini čovjeka, niko ne može da negira činjenicu da nas drugi nerijetko doživljavaju kroz naš način odijevanja.
A kolika je moć boje odjeće koju nosimo dokazalo je istraživanje koje je otkrilo da smo drugima ne samo najprivlačniji, nego i da djelujemo i najpametnije i najsamouvjerenije u odjeći jedne određene boje.
Velika anketa britanske online prodavnice buytshirtsonline.co.uk u kojoj je učestvovalo više od 1000 ispitanika, tražila je odgovore na to kako boje povezujemo sa određenim kvalitetima.
U svim pozitivnim kategorijama crna je osvojila prvo ili drugo mjesto. Preciznije, došlo se do zaključka da ljude koji nose crnu odjeću, i žene i muškarce, doživljavamo kao najprivlačnije, najinteligentnije i najsamouvjerenije!
U kategoriji samouvjerenosti na drugom mjestu našla se crvena boja, ali i na prvom mjestu u kategoriji arogancije.
Takođe, samo 12 posto ispitanika povezalo je crvenu sa inteligencijom. Ljude koji nose žutu, narandžastu i ružičastu odjeću doživljavamo najmanje inteligentnim.
Ali, crvena je ipak bila viceprvak u kategoriji privlačnosti, znači nalazi se odmah iza crne, dok je treća plava boja.
Sa druge strane, ljudi koji nose smeđu odjeću ocijenjeni su kao najmanje privlačni. (stil.rs)