Ponedjeljak, 29. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Ovako su se automobilske marke predstavile na ovogodišnjem Super Bowlu

Preuzmite sliku

Jedan od najvećih i najgledanijih sportskih događaja u Americi donosi brojna uzbuđenja, čak i tokom reklama. 

Nimalo čudno, jer reklamni prostor je stravično skup i donosi milionsku gledanost, pa se svako želi predstaviti na najbolji i što efektniji način. Automobilske marke za ovaj događaj snimaju posebne reklame, a o njima se govori još danima.

Među onima koji su odustali od reklama za ovu godinu je Toyota, čime je uštedjela oko sedam miliona dolara, koliko stoji pola minute reklamnog prostora.

Među najuspješnije nastupe ovogodišnjeg Super Bowla svakako se ubraja Stellantisov nastup. Posebno dojmljiv je nastup marke Ram, koja najavljuje svoj prvi električni model, RAM 1500 REV.

Naravno, u pitanju je kamionet, a najavljuje ga uz ideju “preuranjene elektrifikacije” s jasnim konotacijama na izgovorom vrlo sličnu seksualnu poteškoću.

Ram i Jeep su kupili punu minutu medijskog prostora, a u prije spomenutoj se pojavljuje i glumac Jason Jones. Jeepova reklama nosi naziv Electric boogie, a njome još jednom naglašavaju elektrifikaciju game.

Dobar je to povratak na Super Bowl nakon što su ga prošle godine preskočili, a sve zbog debakla koji je imala reklama iz 2021. godine. Naime, tada je Bruce Springsteen, glavni protagonist Jeepove kampanje, bio navodno uhvaćen u vožnji pod uticajem alkohola, pa je reklama brzo ukinuta. Nesporazum je riješen, ali pauza s reklamom je predugo trajala.

Kia, naravno, nije propustila ovaj sportski događaj. Središnja misao korejske marke nije elektrifikacija, već naglasak stavljaju na Telluride. Sada konačno znamo kakve veze s pričom ima duda varalica.

General Motors i Will Ferrell su opet bili tu, a njihova reklama dolazi u saradnji s Netflixom. Očito je da ćemo u budućnosti viđati više GM-ovih vozila na igranim sadržajima na ovoj platformi, i to električnih. Nema sumnje, ova reklama je i na YouTubeu trenutno najgledanija od svih automobilske tematike, a mnogi ju smatraju jednom od najboljih na cijelom događaju.

Konačno, tu je i Weather Tech koji igra na domoljubnu karu, ističući da je jedan od rijetkih koji gradi tvornice i zapošljava na domaćem tlu. (Index.hr)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , ,