Nedjelja, 28. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

H&M morao ugasiti reklamu s djevojčicama čiji je slogan bio: “Neka se glave okreću”

Preuzmite sliku

H&M bio je prisiljen odustati od reklame za školsku uniformu sa sloganom: “Neka se glave okreću” zbog negativnih reakcija u Australiji, uključujući tvrdnje da “seksualizira” djecu.

Brend se suočio s kritikama zbog reklame Back to School fashion, koja je prikazivala dvije djevojčice koje su nosile treger haljine i školske ruksake. Bijesni aktivisti – uključujući poznatu feministicu Melindu Tankard Reist – oštro su se obrušili na odjevnog diva.

  • “Kakva je vaša namjera s ovim sponzorisanim oglasom? Male školarke uglavnom ne žele da se za njima ‘okreću glave’. Djeca s kojom radim u školama žele da ih se ostavi na miru da uče i da se zabavljaju”, napisala je na Facebooku.

    “Sramotno iskorištavanje djevojčica”

    Psihologinja dr. Pam Spurr izrazila je svoj bijes u objavi na X-u, napisavši: “Vaša odvratna reklama šalje poruku pedofilima da je u redu žudjeti za djevojčicama. Bojkotirajte H&M. Sramotno iskorištavanje djevojaka.

    Ova reklama izazvala je bujicu komentara na društvenim mrežama. Neki od njih su:

    “Sve je otišlo kvragu. H&M seksualizira djecu”, “Neprikladna reklama, razmišljaju li oni što objavljuju?”, “Cijela poenta školskih uniformi je spriječiti djecu da nose poznate marke kako bi posramili drugu siromašniju djecu” i mnogi drugi.

    Reklama je na kraju povučena, a brend je komentarisao na društvenim mrežama:

    “Ovaj oglas je sada uklonjen. Duboko nam je žao zbog uvrede koju je ovo prouzročilo i razmotrit ćemo kako ćemo dalje predstavljati kampanje.”

    Calvin Klein optužen da “seksualizira žene”

    Nedavno je i reklama Calvina Kleina s britanskom pjevačicom FKA Twigs zabranjena u toj zemlji nakon pritužbi da je “pretjerano seksualizirana”. Pjevačica, čije je pravo ime Tahliah Debrett Barnett, pozirala je za poznati brend na nekoliko fotografija promovirajući njihovu odjeću.

  • Advertising Standards Authority (ASA), regulirajuća organizacija za oglašavanje u Velikoj Britaniji, primio je pritužbe u kojima su fotografije označene kao “pretjerano seksualizirane”, “uvredljive” i “neodgovorne” jer “objektiviziraju žene”.

    Nakon razmatranja pritužbi ASA je rekla da se slaže s tvrdnjama i objavila je da se poster fokusirao na “tijelo modela, a ne na odjeću koja se reklamira”, zbog čega pjevačica izgleda kao “stereotipni seksualni objekt”. (Index.hr)

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje