Ponedjeljak, 6. Maja 2024.
Tuzlanski.ba logo

Ženski izazov – kupovina donjeg rublja…

Preuzmite sliku

Istraživanja su pokazala da žene u dvadesetim i tridesetim godinama života najviše brinu o kupovini donjeg veša, što ne čudi jer se tada nalaze na vrhuncu svoje seksualnosti.

Ukusi se razlikuju, ali ne vjerujemo da postoji žena koja ne voli da nosi seksi donji veš u jednom od svojih mnogobrojnih oblika. Istraživanje koje je sprovedeno u SAD-u je pokazalo da čak 79 odsto žena shvata kupovanje donjeg veša kao vrlo važnu stvar.

Zašto je to tako?

Ženama donji veš daje osjećaj samopouzdanja, moći, kontrole i služi im za zavođenje. Pitanje se, dakle, postavlja zašto je taj jedan komadić odjeće koje većina ljudi nikada u životu ne vidi na ženi, toliko značajan?

Zbog osjećaja koji imaju kada ga nose. One znaju šta se skriva ispod njihove odjeće i zbog toga pršte energijom i samopouzdanjem, što se vidi u njihovom ponašanju, stavu i na kraju moći s kojom zavode muškarce. Dakle, radi se o igri seksa i moći, što je vrlo opojna igra za sve žene.

Takođe, istraživanja su pokazala da žene u dvadesetim i tridesetim godinama života najviše brinu o kupovini donjeg veša, što ne čudi jer se tada nalaze na vrhuncu svoje seksualnosti, u tom životnom periodu najviše istražuju svoju ženstvenost, te se nalaze na vrhuncu intelektualne moći.

Najmanje o svom donjem vešu brinu žene iznad 60. godine života, njih svega tri odsto, dok 11 odsto žena između 50. i 60. godine života brine o kupovini veša. Uz starije žene, najslabiji kupci donjeg veša su tinejdžerke, što možemo dijelom pripisati njihovoj finansijskoj zavisnosti od roditelja, ali isto tako i otkrivanju seksualnosti, ženstvenosti, koju ne povezuju s donjim vešom.

Kompanija Agent Provocatuer trenutno važi za proizvođača najseksipilnijeg luksuznog donjeg veša na svijetu.

Sam termin “Agent Provocatuer“ je francuskog porijekla i opisuje policijskog agenta, koji se krišom bavi zabranjenim poslovima, provocira i živi na moralnim marginama. Osim “lingerie” programa, veoma uspješno dizajniraju i žensku odjeću, kupaće kostime, liniju za spavanje, kao i sav prateći akseoar za odlazak na plažu, a sve to sa blagom dozom erotičnosti, na ivici ekstravagantnog.

Svoju glavnu inspiraciju, dizajneri ove kompanije nalaze u stilu “pin up” dama, izgledu čuvenih francuskih sobarica i uopšte svih detalja, koji jednu ženu čine neodoljivom. Kampanje za Agent Provocatuer, radila je i čuvena manekenka Kate Moss. Osim sexy kroja, modeli su veoma udobni i nosivi, skrojeni od finih prirodnih materijala, satena, francuske čipke, pamuka svile i perja.

(zenskiportal.ba)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: