Petak, 26. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

U Kini muškarci online promovišu ženski donji veš, jer je ženama zabranjeno

Preuzmite sliku

Obukavši komad svilenog donjeg veša, kineski muški model pleše u ritmu tokom prijenosa na Douyinu, jednoj od najpopularnijih kineskih platformi za dijeljenje videa.

Njegova manekenska izvedba najnovija je ilustracija poduzetničke inovacije koja je ponekad potrebna da se zaobiđe rigorozna kineska internetska cenzura, u ovom slučaju protiv trgovaca koji prodaju ženski donji veš online, piše CNN.

Kinezi cenzuriraju ženske modele

Kina primjenjuje jedan od najstrožih režima cenzure na svijetu, s iskustvom u blokiranju ne samo politički osjetljivih informacija, već i slika ženskih tijela koja se smatraju marginalno starinskima. Nekoliko frimi specijaliziranih za prodaju donjeg veša putem prijenosa uživo prekinuto je nakon što su predstavili ženski model, a njihovo suočavanje s internetskom cenzurom izašlo je na vidjelo u januaru. Odatle upotreba muškaraca umjesto toga, prenosi index.hr.

@almost.co Do you think it works? 😂 #underwear #fashion #clothes #model #models #men #livestream #douyin #china #chinese #fyp #edutok #learnontiktok ♬ original sound – Almost

Na jednom od prodajnih kanala vidi se muškarac obučen u crni donji veš kako stoji pokraj lutke koja pokazuje sličnu odjeću, na nečemu što izgleda kao snimka zaslona prijenosa uživo na Alibabi (BABA) Taobao Live, streaming platformi za diva e-trgovine. Na drugoj slici, drugi muški model obukao je ružičastu slip haljinu i svilenkasti šal, ukrašen trakama za glavu s mačjim ušima.

“Ovo nije sarkazam, svi ozbiljno poštuju pravila”

U jednom isječku uživo, koji su prenijeli brojni državni mediji, vlasnik internetskog poduhvata rekao je da jednostavno pokušava igrati na sigurno.

“Ovo nije pokušaj sarkazma. Svi su vrlo ozbiljni u pogledu poštivanja pravila”, rekao je čovjek koji se predstavio kao Xu. Pojava modela za muški donji veš izazvala je pomiješana mišljenja na internetu u Kini, od veselja i ljutnje do nevoljkog prihvaćanja.

“Dakle, šta trebam učiniti ako želim promovisati i izložiti donje rublje u prijenosu uživo? Vrlo je jednostavno, nađite muškarca koji će to nositi”, glasio je jedan komentar na kineskoj stranici Weibo. Inače, prodaja proizvoda putem prijenosa uživo je industrija vrijedna više milijardi dolara, a dobila je veliki poticaj tokom tri godine strogih karantena zbog koronavirusa. (Tuzlanski.ba)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , ,