Petak, 27. Novembra 2020.
Tuzlanski.ba logo
Preuzmite sliku

Šta menadžeri za zapošljavanje misle o odjeći kandidata i kako to utječe na njihovu konačnu odluku.

Prema statističkim podacima, ispitivač donosi odluku o angažiranju kandidata u prvih 30 sekundi njihovog razgovora.

Oni mogu procijeniti način i izgled potencijalnog zaposlenika u tako kratkom roku. To znači da odjeća igra ključnu ulogu u ovoj situaciji. Većina ljudi zna da poslodavac neće cijeniti neurednost, loš ukus u odjeći i odjeću koja previše otkriva. Ali ponekad stvari nisu tako jednostavne, piše Bright Side.

Šta menadžeri za zapošljavanje misle o odjeći kandidata i kako način na koji se odijevamo može utjecati na njihovu konačnu odluku, prenosi Tuzlanski.ba.

Boja vaše odjeće utječe na to kako vas drugi percipiraju

  • Najveća web stranica za karijere, CareerBuilder, provela je anketu među regrutima kako bi otkrila kako percipiraju boju odjeće koju potencijalni zaposlenici biraju na razgovoru za posao. Pokazalo se da je siva povezana s profesionalizmom i logikom.

    Ljudi koji su nosili bijelu odjeću doživljavali su se kao organizovanije, dok je crna bila povezana s vodstvom. Ljubičasta i zelena boja učinila je da regrut kandidati doživljavaju kao samopouzdaniji i kreativniji.

    Narandžasta je smatrana najprofesionalnijom bojom. Ispitanici su se takođe brzo umarali crvenom i žutom bojom. Plavi su dobili dobre kritike: regrutori smatraju da timski igrači često odluče nositi ovu boju.

    Odjeća koja je previše svijetla može se smatrati upozorenjem

  • Odjeća koja je previše svijetla i ekstravagantna može ukazivati ​​na želju da se privuče pažnja po svaku cijenu i to može imati negativan učinak na mišljenje regruta. Možda će početi sumnjati u pravu ličnost kandidata. Čak i ako se prijavljujete za radno mjesto, a poslodavac cijeni vašu kreativnost, brzo razmišljanje i sposobnost rješavanja problema, bolje je izbjegavati da izgledate previše ekstravagantno.

    Menadžeri zapošljavanja savjetuju da svoje najbolje karakteristike naglašavaju neobičnim dodacima poput broša, sata ili zanimljivih naočala. Ali nemojte pretjerivati! Bolje je ne privlačiti pažnju više od dva dijela tijela odjednom. I ne zaboravite na osjećaj za stil i dobar ukus. Na primjer, nošenje sunčanih naočala na čelu smatra se neispravnim.

    Poslodavac vas može brzo odbiti ako misli da se nećete „uklopiti“

  • Prije nego što krenete na razgovor za posao, pokušajte ustanoviti da li postoji kod oblačenja i kako se obično oblače zaposleni u kompaniji. S jedne strane, za mnoga zanimanja stroga pravila oblačenja su najbolja opcija. Ali, na primjer, nositi poslovno odijelo izgledat će prikladno u banci, ali ako ga odlučite nositi u PR agenciji, izgledat ćete kao crna ovca.

    Vaš bi izgled trebao da pokaže da dijelite iste korporativne vrijednosti i da će se moći uklopiti. Ako se previše razlikujete od ostalih, podsvjesno odlučite da poslodavac odluči da vas ne zaposli. Ako ste kreativna osoba poput fotografa, muzičara, dizajnera, glumca ili novinara, bolje je odabrati opušteniji izgled koji će naglasiti vaš stil. Isto vrijedi i za startapove s mladim profesionalcima koji se ne vole pridržavati strogih pravila oblačenja.

    Menadžer zapošljavanja uvijek će primjetiti da li imate novu odjeću

  • Ako ste kupili novu odjeću posebno za razgovor za posao, bolje je da je nosite barem jednom prije nego što krenete na intervju. Na ovaj način ćete moći razumjeti da li se osjećate ugodno kad nosite ovu odjeću i primijetite li moguće nedostatke.

    U suprotnom, nošenje ove potpuno nove odjeće može se pretvoriti u katastrofu. Možda ste zaboravili da se riješite suvišnih niti ili skinete oznake. Najčešće greške su džepovi i prorezi na jakni ili kaputu koji su prišiveni.

    Kad se u vašoj odjeći osjećate nelagodno, menadžer će primjetiti

  • Naravno, trebalo bi obratiti dovoljno pažnje na svoj izgled. Ali ako odlučite nositi nešto potpuno neobično za vas, menadžer će to primijetiti. Ne birajte odjeću koja je previše uska ili previše labava. Obratite pažnju na tkanine koje se ne gube previše. Prema statistikama, ovaj problem sa odjećom najviše utječe na naše samopoštovanje. Ne birajte frizuru ili šminku kakvu ne biste nosili u svakodnevnom životu. (Tuzlanski.ba)

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: , , , ,