Petak, 3. Maja 2024.
Tuzlanski.ba logo

Shopping ili seks – šta je ”slađe”?

Preuzmite sliku

Tim naučnika otkrio je da se isti dio mozga aktivira prilikom pronalaženja neke dobre ponude u radnjama, kao i prilikom seksa.

Koristeći tehnologiju praćenja facijalnih ekspresija, 30-godišnja žena oišla je u kupovinu u omiljene butike. Za to vrijeme, nosila je specijalne uređaje koji su pratili reakcije njenog mozga i mjerili nivo zadovoljstva koje je osjećala.

Vrhunac tog izleta dostigla je nakon što je pronašla pantalone koje je dugo željela da kupi.

“Odlučili smo da pitamo mozak, a ne osobu. Imali smo nekoliko ispitanika koje smo poslali u prodavnice i pratili aktivnost njihovih mozgova. Otkrili smo da neke suptilne emocije upravljaju našim ponašanjem tokom kupovine”, rekao je vođa studije Skot Rik za američki ABC Nightline, piše B92.

Ipak, ukoliko izdvojite previše novca na neke stvari, moguće je da ćete iskusiti sasvim suprotne efekte, kažu istraživači.

(Tuzlanski.ba)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: ,