Nedjelja, 5. Maja 2024.
Tuzlanski.ba logo

Najpopularnije boje automobila za žene i muškarce

Preuzmite sliku

Trenutačno muškarci u SAD-u najviše biraju narandžastu, a potom crnu i crvenu, dok su žene tradicionalnije i odlučju se najčešće za zlatnu, a potom za srebrnu i bež boju automobila

Svako ko imalo prati modu zna kako žene i muškarci imaju sasvim različite ukuse kada je u pitanju boja. I dok muškarci uglavnom ne mare za boju svoje odjeće, potpuno je drugačija situacija kada muškarci biraju boju automobila, čak se pokazalo kako su muškarci zahtjevniji i više otvoreni ekperimentiranju kod odabira boje automobila nego žene.

Naravno, ukusi i žena i muškaraca trendovski se godinama mijenjaju, a najnovije studije koje su provedene u SAD-u pokazuju (iSeeCars) kako se unazad nekoliko godina muškarci u sve većem broju opredjeljuju za narandžastu, smeđu i žutu boju kod odabira novog automobila. S druge strane, žene ostaju vjerne tradicionalnim bojama kao što su zlatna, srebrna i bež.

Jako dugo popularna boja kao što je na fotografiji na automobilu Chevrolet Corvette Stingray izgubila je nešto od svoje popularnosti

Iz rezultata studije moglo bi se zaključiti kako žene imaju puno praktičniji izbor, kao što su sklone odluci pri kupnji automobila izabrati onaj koji za razumnu cijenu daje visoki sigurnosni standard. Muškarci kupnji automobila pristupaju više idealistički te im je najvažnija brzina i užitak vožnje (fun to drive).

U sklopu studije iSeeCars pokušalo se dokučiti koji trendovi vladaju kada je u pitanju boja automobila, pa je pregledana baza podataka od čak 30 miliona rabljenih vozila koji su ponuđeni na prodaju, kao i podatke o zahtjevima samih kupaca. Kako smo već i zaključili u izboru boje ima velikih tradicionalnih razloga vezanih uz spol.

Srebrna boja i dalje ostaje jedan od najpopularnijih izbora žena.

Muškarci su dugi niz godina kao najatraktivnije boje birali crvenu i crnu, boje koje su tradicionalno vezane uz pojam sportskih, nabrijanih automobila visokih performansi (muscle car), pa su te dvije boje i zaštitni znak takvih vozila. No, zadnjih par godina primjetan je ipak pad interesa za te dvije boje koje su pale na drugo (crna) i treće (crvena) mjesto popularnosti, pa se u većoj mjeri nego prije muškarci pri odabiru boja automobila odlučuju za narančastu koja zauzima trenutačno visokih 73,3 posto.

Nove boje kao smeđa i žuta visoko su na ljestvici i zauzimaju četvrto i peto mjesto. Studija koju je proveo iSeeCars pokazala je kako su muškarci značajno proširili paletu boja koje biraju, na čak devet boja. Žene su pak ostale vjerne svom tradicionalnom izboru – uvjerljivo najčešće biraju zlatnu, a iza nje su srebrna i bež. (24sata.hr)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , , , ,