Subota, 4. Maja 2024.
Tuzlanski.ba logo

Evo šta sve možete učiniti, ako vam je avionski let otkazan u zadnji tren

Preuzmite sliku

Koliko god bilo loše saznati da je vaš let odgođen, ili još gore, otkazan, bolje je to saznati iz udobnosti doma ili hotelske sobe i tamo se organizirati.

“Provjerite status leta prije nego što odete u zračnu luku. Većina tih obavijesti ne dolazi u zadnji čas”, rekao je Scott Keyes, osnivač Going.com.

Keyes je u intervjuu za CNN Travel rekao da biste se trebali prijaviti za besplatna upozorenja aviokompanija o statusu letova kada kupujete kartu. Također biste trebali preuzeti aplikaciju svog operatera. Nadalje, možete staviti svoju aviofirmu i broj leta izravno u Google traku za pretraživanje kako biste na taj način dohvatili status. To je također zgodno za prijatelje ili porodicu koji vas čekaju.

Ponekad se kašnjenja i otkazivanja događaju nakon što stignete u zračnu luku.

Šta trebate učiniti nakon što su loše vijesti dostavljene?

1. Što prije do pozivnog centra

Keyes je rekao da krenete što brže možete do stola agenata sviokompanije i pripremite se za više zadataka dok ste u redu. Brzo je ovdje ključna riječ.

“Bit će bitno ko prvi stigne. Ko prvi dođe, prvi će biti poslužen. Pozicioniranje blizu stola može se isplatiti”, rekao je Keyes.

Dok čekate, nazovite svog operatera. Ovisno o vašem mjestu u redu, možda će biti brže doći do pozivnog centra.

2. Samoposlužna trafika

Također možete koristiti samoposlužnu trafiku, kažu iz American Airlinesa:

“Skenirajte svoju ukrcajnu propusnicu ili unesite lokator zapisa kako biste vidjeli ažurirane podatke o putovanju. Od tamo također možete promijeniti let i ispisati svoje nove ukrcajne karte”.

3. Društvene mreže

Web stranica za savjete o putovanjima Travel Lens predlaže korištenje društvenih mreža.

“Nisu svi timovi korisničke službe korisni koliko bi trebali biti i nije uvijek jednostavno stupiti u kontakt s njima telefonskim pozivom”, kažu.

“Aviofirme cijene svoj ugled na društvenim mrežama, a platforme poput X-a odličan su način za stupanje u kontakt sa zaposlenikom. Ako ipak koristite X za kontakt, važno je da ostanete pristojni i smireni jer će vam to ići u prilog”.

4. Stav prilikom razgovora sa agentom

Bilo da razgovarate s agentom lično ili preko telefona, način na koji pristupite stvarima može napraviti veliku razliku. To počinje stavom.

“Med privlači više muha nego ocat”, rekao je Keyes.

“Gledajte ovo iz perspektive agenata aviokompanije. Oni imaju posla s bijesnim kupcima, ali i najviše mogućnosti da vam pomognu. Puno je vjerovatnije da ćete dobiti ono što želite ako tražite lijepo i suosjećajno nego ako ste bezobrazni”, dodao je.

5. Drugi avioprevoznik ili povrat novca

“Šanse za povrat novca su velike kada je riječ o otkazanim letovima iz razloga koji nisu vremenski uvjeti. Međutim, avioprijevoznici obično prvo pokušavaju preusmjeriti putnike drugim avioprijevoznicima. Ako je to slučaj, preporučujemo da izravno nazovete liniju korisničke podrške aviokompanije kako biste istražili sve svoje mogućnosti, umjesto da čekate u dugim redovima da vam agenti pomognu”, rekao je Jeff Klee, izvršni direktor CheapAir.com.

Saradnja između aviokompanija mogla bi vam ići u prilog.

“Kada su letovi otkazani, mnoge aviofirme imaju mogućnost staviti vas na let drugog prijevoznika jer imaju interline ugovore”, rekao je Lousson Smith, stručnjak za proizvodne operacije na Going.com.

“Ako odlučite da ne želite iskoristiti kasniji let i kupite novu kartu, imate pravo na povrat novca, iako vam to možda neće pomoći da stignete tamo gdje trebate ići”, rekao je Smith. (Vecernji.ba)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: ,