Državne institucije na Zapadnom Balkanu trebale bi intezivno raditi na kreiranju masovne bicikl-kulture i stvaranju zajedničke strategije za bicikl-eru. To bi, kako je objavio Trend&Innovation meida servis, doprinijelo ogromnim uštedama kućanstvima i smanjilo opće zagađanje.
Potrošnja kućanstava za javni prevoz, gorivo i servisiranje automobila iznosi i do 15% kućnog budžeta u regionu a taj bi se procenat mogao znatno smanjiti ako bi država poradila na stvaranju kulture korištenja bicikla.
Osim toga, biciklistička industrija predstavlja vrlo privlačnu mogućnost, obzirom da u regionu postoji više tvornica čelika i aluminija koji su osnovni resursi za proizvodnju.
Neke države EU poznate su po masovnom korištenju bicikla i država aktivno promovira i pomaže njihovu upotrebu, objavio je Trend&Innovation media servis novinske agencije Atrakcija. Nizozemci imaju vrlo visoki standard, ali kultura korištenja u prometu je tako razvijena da se skoro 60 prometa stanovništva u gradovima odvija biciklima. U cijeloj Nizozemskoj svakodnevno se koristi 18 miliona bicikla. To je ogromna ušteda za ionako dobrostojeće nizozemce. Ono što je zanimljivo, jest da Nizozemci nisu iskomplesirani „bijesnim“ modelima, već koriste stara i vrlo jednostavna bicikla čije je održavanje i popravka puno jeftnija a i puno se teže i manje kvare.
U toj zemlji đaci skoro da ne koriste javni prevoz za odlazak u školu, već bicikla, a u zemlji je više bicikla nego stanivnika (skoro 1,4 bicikl po glavi stanovnika po zvaničnim podacima).
Ukoliko bi se u regionu kreirao ambijent za eru biciklizma, smatra da bi se u regionu oko 7000 radnika moglo zaposliti u ovoj industriji – od proizvodnje do prodaje. Industrija proizvodnje i prodaje bicikla u EU upošljava skoro impersivnih 700.000 ljudi i vodi ispred broja zaposlenih u industriji čelika ili rudarstva, objavio je Trend&Innovation media servis.
Novinska agencija Atrakcija