Subota, 27. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Beograđanka podijelila užasno iskustvo: Zbog nervoznog gosta umalo dobila otkaz u restoranu

Preuzmite sliku

Putem platforme TikTok širi se video Beograđanke Jelene koja se prisjetila situacije s posla. Tada je radila u jednom restoranu kao konobarica.

“Radila sam u hotelu kao konobarica restorana. Taj restoran je radio do 22 sata i pravilo je bilo da u 21:50 dođete do gostiju i kažete im da uskoro zatvarate – postojalo je strogo pravilo da vrata restorana moraju biti zatvorena u 22 sata. Goste koji su te večeri bili tu sam obavijestila da uskoro zatvaramo i da ako žele, mogu još naručiti. Međutim, onda je došao jedan gost i tražio džin-tonik”, započela je Jelena.

@uczajenje #fyp #foryoupage #viral #foryou ♬ original sound – JEC👸🏼

“Derao se, vrištao…”

Objasnila mu je, kaže, da će mu dati piće, ali da ga mora popiti brzo jer uskoro zatvara. No ono što je uslijedilo ju je iznenadilo. Tvrdi da je gost počeo vikati na nju.

“Počeo je vikati da je vjeran gost ovog hotela i kako se mogu tako ponašati prema njemu. Derao se, vrištao. Potom je sišao na recepciju i rekao da sam ga izbacila iz restorana te da sam bila izrazito bezobrazna. I onda je u tom ludilu otišao u sobu i poslao e-mail menadžeru”, objasnila je.

Jelenu je drugi dan menadžer pozvao u svoj ured i rekao joj da je dobila opomenu pred otkaz. “Pokušala sam objasniti da nisam bila loša prema njemu, nego da se on derao i bio neljubazan, ali mi je menadžer rekao da nisam smjela reći da se restoran zatvara. Mislim si, pa ti si me to naučio, ali ok”, nastavila je.

“Tri dana kasnije taj isti gost je došao i rekao mi: ‘Oprostite, imao sam jako loš dan na poslu i to što ste mi vi rekli da imam još osam minuta je bila kap koja je prelila čašu. Nisam se trebao tako ponijeti prema vama’. Dakle, gost je priznao svoju grešku, a ja sam dobila opomenu ni zbog čega”, zaključila je. (Index.hr)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , ,