Ponedjeljak, 6. Maja 2024.
Tuzlanski.ba logo

Prezentacija kampanje “Budi junak svoje zajednice“ i tema iz oblasti poduzetništva

Preuzmite sliku

Ministarstvo razvoja i poduzetništva Tuzlanskog kantona organizovalo je prezentaciju kampanje “Budi junak svoje zajednice” i tema iz oblasti poduzetništva u okviru održavanja 14. Međunarodnog sajma turizma LIST 2016.

Tako su se na jednom mjestu našli predstavnici vlasti i civilnog sektora koji stvaraju priliku za poduzetničku klimu za koju je u ovoj godini Budžetom predviđeno 845 hiljada KM.

„Involviranje mladih u kreiranje poslovnog ambijenta je najvažniji aspekt razvoja društva. Stoga je današnja edukacija mladih za mlade namjenjena upravo podsticanju poduzetničkog duha na teritoriji Tuzlanskog kantona jer je primjetna ekspanczija poduzetničkih ideja” kazao je ministar razvoja i poduzetništva Nermin Hodžić.

Prezentacija kampanje koja se provodi sa ciljem ohrabrivanja i osnaživanja mladih aktivista sa područja Tuzlanskog kantona te uključivanja društveno odgovornih preduzeća i filantropa u jačanje lokalne zajednice pratio je veliki broj mladih Lukavčana.

„Mladi nisu nezainteresovani za poduzetništvo i uopšte nisu pasivni posmatrači društvene zbilje kako se to često čuje u javnosti. Fondacija tuzlanske zajednice ulaže svakodnevno puno napora kako bi ukazali da taj stereotip nije svojstven mladima kojima treba dati priliku koju će pretvoriti u društveno odgovoran projekat koji može biti samo održiv“, kazao je Emir Bašić, menadžer za razvoj programa Fondacije tuzlanske zajednice Tuzla.

Na Sajmu su prezentovani edukativni kursevi za mlade Udruženja građana Agora Tuzla i rezultati projekta finansiranog od strane Ministarstva razvoja i poduzetništva prezentatora, zatim uspjeh prve Trening kuće za mlade „Labirint” kao i aktivnosti organizacije „Osmijeh za osmijeh”. (Tuzlanski.ba)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje