Nedjelja, 5. Maja 2024.
Tuzlanski.ba logo

Crveni križ u BiH obradovao stotine mališana uz podršku Coca-Cole u BiH

Preuzmite sliku

Djeca bez roditeljskog staranja, te djeca u riziku od siromaštva i socijalne isključenosti u fokusu su projekta koji je inicirala Coca-Cola u BiH, a realizovala uz podršku i pomoć strukture Društva Crvenog krsta/križa BiH.

Društvo CK BiH je preuzelo kompleksan zadatak prikupljanja podataka o dječjim domovima, te broju i uzrastu djece koja su smještena u domove.

Projektom je obuhvaćeno 843 djece i osoba koje su smještene u neki od dječjih domova i sličnih institucija širom Bosne i Hercegovine. Svi domovi dostavili su i listu dječijih želja, a mališani su dobili željeni poklon.

– Cilj tog projekta bio je povećati svijest privrednih subjekata da kroz korporativnu društvenu odgovornost pruže podršku dječijim domovima u Bosni i Hercegovini, koji brinu o djeci bez roditeljskog staranja da bi imali sigurno okruženje i sretno djetinjstvo. Inače, to je samo jedan u nizu projekata sa Kompanijom Coca-Cola, koja pruža značajnu podršku našim organizacijama i lokalnom stanovništvu u mirnom dobu, ali i u kriznim situacijama kao što je to bio COVID-19 ili prirodnim i drugim nesrećama – poplavama, potresima, požarima i sl. – istakla je Miljana Kovačević, koordinatorica projekta iz Društva Crvenog krsta/križa BiH.

Ukupna vrijednost projekta je 58.633,80 KM a obuhvaćeni su dječiji domovi i domovi za djecu i mlade s poteškoćama ili invaliditetom u Sarajevu, Lukavcu, Gračanici, Derventi, Zenici, Banjaluci, Varešu, Mostaru, Bihaću, Prijedoru, Gradačcu, Kulen Vakufu, Višegradu i Tuzli.

– Tokom prazničnih dana bilo nam je važno da pronađemo način i uključimo one koji su uvijek najranjiviji. Željeli smo im osigurati nešto što nisu samo osnovne životne potrepštine, nego pokušati obogatiti njihovo odrastanje i svakodnevnicu i ispuniti njihove individualne želje. Uz poklone smo htjeli podijeliti s mališanima i nadu, radost i osmijeh. Zahvaljujući tradicionalnom partnerstvu s Crvenim krstom/križem, taj kompleksan zadatak prikupljanja informacija i pojedinačnih želja, te koordinaciju nabavke, uspjeli smo realizovati projekt čiji je cilj bio ostvariti socijalni utjecaj. Ostajemo posvećeni pružanju različitih vidova podrške lokalnim zajednicama u kojima djelujemo. Taj projekat je jedan od načina da učinimo razliku – istakla je Amela Čengić, rukovoditeljica Službe za prodaju Coca-Cole HBC B-H, saopćio je Crveni križ FBiH.

Profesionalci i uposlenici Crvenog križa, u skladu sa svojim mandatom i misijom, tokom cijele godine rade na takvim i sličnim projektima da bi pomogli onim u potrebi i izmamali osmijehe na lica najmlađih građana.

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , , ,