Petak, 26. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Vitalis sokovi nagrađuju: Osvoji novi LCD TV

Preuzmite sliku

Uskoro nam se bliže novogodišnji praznici kada sve budu u duhu lijepog raspoloženja ali i darivanja dragih osoba.

Tim povodom je domći brend ‘Vitalis sokovi‘ za svoje vjerne potrošaće nakon nagradne igre ‘Moje jutro uz Vitalis‘ organizovao drugi krug nagradne igre ‘Moja VITALIS zimska čarolija‘ u kojoj možete uz malo kreativnosti i truda Novu godinu u vašem domu započeti uz novi LCD TV.

I Vi možete već od danas danas do 31. januara 2020 godine uzeti učešće u nagradnoj igri na način da što kreativniji sliku na kojoj je sok ‘Vitalis‘ na temu ‘Zimske čarolije‘ pošaljte u inbox Facebook stranice ‘Vitalis sokovi‘, a nakon što nagradna igra bude zaključena stručni žiri ove bh. kompanije će proglasiti pobjednika/icu ‘Naj forografije‘.

Vitalis sokovoe (jabuka, brusnica, multivitalmin, naranča, borovnica i mrkva+naranča) u tetrapak pakiranjima možete pronaći su svim većim trgovinama i marketima.

  • Sve pristigle fotografije koje zadovolje kriterij nagradne igre bit će objavljene javno na Facebook stranici ‘Vitalis sokovi‘. Što vaša fotografija bude kreativnija to su vam veće šanse da osvojite ovu vrijednu nagradu ali i poklon pakete kao utješnu nagradu.

  • Pravila učešća nagradne igre: Sa jednog Facebook profila moguće je poslati samo jednu fotografiju s kojom učestvujete u nagradnoj igri. Slanjem vaše fotografije vi automatski pristajete na sva pravila učešća koja su određena od strane organizatora. Također, slanjem fotografije odričete se svih autorskih prava na pomenutu fotografiju i potvrđujete da ste vi i samo vi isključivi vlasnik fotografije i da to pravo prenostite na FB stranicu ‘Vitalis sokovi’. Organizator nagradne igre u ovom slučaju ‘Vitalis sokovi’ ima pravo da u budužnosti bez ikakve naknade i potpisa, sve pristigle fofografije koristi u svrhu i s ciljem svoje promocije bez obaveze da navodi ime autora fotografije.

    Lajkajte Vitalis sokovi stranicu na Facebooku i pratite sve fotografije koje pristižu i konkurišu za nagradu LCD TV 32.

    Ideja iza proizvoda: Ideja koja je pokrenula razvoj linije Vitalis sokova vrlo je jasna: Visoki kvalitet po pristupačnoj cijeni. Sama realizacija ideje predstavlja pravi izazov za bilo kojeg proizvođača, jer se moraju spojiti dvije naizgled nespojive komponente: visoki kvalitet i pristupačna cijena. Zahvaljujući promišljenom investiranju, visokoobrazovanim kadrovima i savršenom planiranju proizvodnje, došlo je do pune realizacije osnovne pokretačke ideje, i na tržištu su se pojavili sokovi Vitalis, sinonim za visoki kvalitet po pristupačnoj cijeni.

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje