Petak, 26. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Talijanska muška odijela Emporio Armani s etiketom ‘Made in Bosnia’

Preuzmite sliku

Osim za svoje potrebe, brojni domaći proizvođači rade za inostrane kompanije.

Nedavno je na strano tržište kompanija Kismet iz Doboj Istoka počela s izvozom odijela talijanskog brenda Emporio Armani, ali s etiketom “Made in Bosnia”. I jedina to radi u regiji.

Šiva odijela za kupca koji je sinonim za visoku i skupu modu.

Dokaz je to da i bh. kompanije mogu biti dio konkurencije na stranom tržištu.

Odijela talijanskog brenda “Emporio Armani” s etiketom “Made in Bosnia” našla su se na evropskom tržištu zahvaljujući kompaniji iz BiH.

Počelo s porodičnim obrtom

Ova kompanija počela je s radom prije dva desetljeća kao porodični obrt.

S godinama je rasla, širila kapacitete…

Kompanija danas zapošljava više od 300 radnika, koji šivaju obična te skijaška odijela, bavarsku narodnu nošnju, a sve za tržište Austrije i Njemačke.

Posljednje dvije godine saradnja se proširila i na Italiju.

“Vjerovali smo da možemo nešto napraviti u mjestu gdje živimo, u Maloj Brijesnici u Doboju Istoku. Suludo je da se odlučite raditi najzahtjevnije proizvode za svjetsko tržište, ali, evo, sve je moguće”, kazao je Alen Karić, vlasnik kompanije Kismet, koju je izgradio s roditeljima.

“Razvili smo proizvodnju talijanskih muških odijela za Armani. Iza nas su dvije godine velikog odricanja”, kazao je Karić.

A da jedno odijelo za talijansku modnu kuću nije lako sašiti, govori činjenica da ono zahtijeva 350 operacija i 35 vrsta glačanja.

Sve to uz najsavremenije mašine.

Zahtjevan posao

“Radim na šivanju ovratnika. Zahtjevno je i teško, ali uspijevamo”, rekla je Edita Hodžić, krojačica.

Materijali za Armanijeva odijela dolaze od ove modne kuće, a sve mora biti savršeno i precizno skrojeno da bi, nakon kontrole, išlo na tržište.

“Potrebno je uraditi dobru pripremu, a slijede krojenje, proizvodnja i glačanje. Svi segmenti su jako bitni. Nužni su dobri materijali, svi segmenti koji se ugrađuju u odijelo, ono što kupac ne vidi i nalazi se ispod postave”, kazao je Dino Mrkanović, koji radi pripreme.

I tako se kroji već 150 odijela s oznakom ove svjetski poznate modne marke. (Bljesak.info)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , ,