Utorak, 30. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Kompanija Lidl ubrzala pripreme za ulazak na naše tržište BiH

Preuzmite sliku

Kompanija Lidl nedavno je ubrzala pripreme za ulazak na tržište Bosne i Hercegovine.

Lidl je započeo gradnju nekoliko objekata širom zemlje, a pokrenuli su i proces zapošljavanja i obuke uposlenika, o čemu je izvještavano u više navrata.

Još jedan je bitan pokazatelj koji govori o tome da je njemački div ubrzao ulazak na naše tržište – a to su finansijski pokazatelji.

Prema podacima BiznisInfo.ba, dugoročna imovina kompanije Lidl BH na kraju 2023. godine je dostigla iznos od 114 miliona KM, od čega se na nekretnine, postrojenja i opremu odnosi 108 miliona KM.

Godinu ranije dugoročna imovina je iznosila 42 miliona KM.

Ukupna imovina lani se popela na 158 miliona, sa 83 miliona godinu ranije. Kapital firme sada je 143 miliona KM.

Kompanija je 2023. godine poslovala s gubitkom od 18 miliona KM, slično kao i godinu prije toga kada je gubitak bio oko 19 miliona KM. Na troškove plata i ostalih ličnih primanja lani je otišlo 9,4 miliona KM.

Sav ovaj novac praktično predstavlja iznos koji je kompanija dosad investirala, bilo za svoje poslovanje ili za sticanje imovine, odnosno nekretnina.

Prema podacima BiznisInfo.ba, otvaranja prodavnica Lidla u Bosni i Hercegovini očekuje se 2026. ili 2027. godine.

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , ,