Srijeda, 28. Oktobra 2020.
Tuzlanski.ba logo
Preuzmite sliku

Uspješna kampanja Fondacije tuzlanske zajednice: 19 biznisa podržalo mlade aktiviste, junake zajednice

Tuzla, 31.10.2014 godine, Fondacija tuzlanske zajednice, prezentovala je dosadašnje rezultate kampanje ”Budi junak svoje zajednice”, a koja se provodi sa ciljem ohrabrivanja i osnaživanja mladih aktivista, te uključivanja društveno odgovornih preduzeća i filantropa u jačanje lokalne zajednice.

Devetnaest društveno odgovornih preduzeća i više individualnih donatora uključilo se u kampanju ”Budi junak svoje zajednice”. Ovom kampanjom će se podržati mladi aktivisti iz 5 općina Tuzlanskog kantona (Tuzla, Lukavac, Srebrenik, Kalesija i Živinice). Uz prikupljena finansijska sredstva od strane donatora i sredstva Fondacije tuzlanske zajednice,mladi će, u okviru programa Omladinske banke, u svojoj zajednici realizovati 24 projekta kojim utiču na poboljšanje života za više od 500 mladih osoba.

  • junaci-zajednice97
  • Vrijednost finansijske podrške, udruženih sredstava Fondacije tuzlanske zajednice, društveno odgovornih preduzeća te pojedinačnih donatora iznosi 29250 KM, a kampanju su podržali i Vlada Tuzlanskog kantona, te općinske administracije Lukavca, Srebrenika, Kalesije i Živinica.

    Kampanju smo započeli 12-tog avgusta na Međunarodni dan mladih, sa željom da promovišemo sistem vrijednosti u kojem su istinski junaci zajednice oni mladi koji svakodnevno uče, istražuju i razvijaju svoje vještine i kompetencije. Istovremeno, željeli smo pokazati da u našoj zajednici postoje biznisi i individualci koji pokazuju svoje filantropske osjećaje i pomažu razvoju svoje lokalne zajednice finansirajući i podržavajući mlade, kaže Emir Bašić, menadžer za razvoj programa Fondacije tuzlanske zajednice.

    Ovom kampanjom se pružila i prilika društveno odgovornim preduzećima da pokažu vjeru u mlade i svojim donacija ohrabre omladinske organizacije i grupe, te im pomognu da sprovedu društveno korisne projekte kao pravi junaci svojih zajednica.

    I zaista u okviru ove kampanje, i zanimljivog koncepta koji su osmislili mladi ljudi, uključilo se 19 društveno odgovornih kompanija i to: BINGO doo Tuzla, Sberbank BH d.d. Sarajevo, OMEGA doo Živinice, Advokatska kancelarija Amila Kunosić Ferizović, Drampek doo Tuzla, Cosmos Commerce d.o.o. Tuzla, ZH-ZOLA doo, Algoritam-injžinering doo, Aksemont doo Srebrenik, Ordagić doo Srebrenik, Auto škola USPON, Restoran Mama Mia, Fabrika cementa Lukavac dd, AMOX Treyd doo, ZUX-4 doo, A-3 promet doo, Lafat komerc d.o.o, U.R. ZDRAVLJAK “MISIR ČARŠIJA”, te veliki broj individualnih donatora.

    Posebno smo ponosni na broj kompanija koje su se uključili u ovu kampanju. Zajedno sa mladim aktivistima, to su istinski junaci zajednice. Oni su prepoznali vrijednosti koje promovišu aktivni mladi okupljeni oko programa Omladinske banke Fondacije tuzlanske zajednice.

    Zaista je pohvalno i ohrabrujuće da u situaciji u kakvoj se nalazi naša privreda, imamo ovako veliki broj društveno odgovornih preduzeća, filantropa koji su odlučili da doniraju sredstva u naš Fond za mlade. Ne samo da su donirali sredstva nego su se i direktno uključili u sam proces i tako dodatno ohrabrili mlade aktiviste.

    Drago nam je zbog ukazanog povjerenja, ali posebno zbog mladih aktivista, junaka zajednice koji su zahvaljući udruženim sredstvima donatora i Fondacije u prilici da realizuju svoje ideje. Fondacija će nastaviti sa promovisanjem vrijednosti filantropije i važnosti udruženog darivanja, a ovo povjerenje nam je pokazatelj da vrijedan i transparentan rad daje rezultate i pomaže razvoju zajednici, kaže Angelina Hodzić, menadžerica za razvoj filantropije Fondacije tuzlanske zajednice.

    Mladi aktivisti, junaci zajednice u narednom periodu nastavljaju sa aktivnostima realizacije projekata i poboljšanja uslova, kako za sebe tako i za zajednicu u kojoj žive.

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje