Petak, 26. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Tuzlanski aerodrom povećava broj linija, produžava radno vrijeme i očekuje više putnika

WizzAirA3
Preuzmite sliku

Međunarodni aerodrom Tuzla konačno je, nakon dugo vremena stao na noge, porastao je broj putnika, a još većem uspjehu menadžment se nada tokom 2015. godine. Svjesni su da su za postizanje takvih rezultata neophodna nova ulaganja i povećanje broja zaposlenih.

Uprava Međunarodnog aerodroma Tuzla može biti zadovoljna rezultatima ostvarenim u 2014. godini. Broj putnika u odnosu na godinu ranije porastao je sa 65 000 na 158 000, a pretpostavlja se da će usluge Međunarodnog aerodroma Tuzla tokom 2015. godine koristiti oko 230 000 putnika.

„Pred nama je jako veliki zadatak izgrdanje prilaznih svjetala na Međunarodni aerodrom Tuzla i samim tim poboljšavanje uslova uzlijetanja i slijetanja avona sa Aerodroma. To su jako velike obaveze koje smo mi preuzeli i nadam se da ćemo uz pomoć resornog ministarstva i Vlade TK biti u mogućnosti da preuzete obaveze ispunimo“, izjavio je za RTV Slon Rifat Karasalihović, direktor Međunarodnog aerodroma Tuzla.

Naime, Vlada TK se obavezala da će izvršiti neophodna kapitalna ulaganja i na taj način podržati ovaj kapitalni projekat od velike važnosti za naš Kanton. Povećan broj putnika pratit će i povećan broj letova, te produženje rada Aerodrma uvođenjem i druge smjene, tako da će Aerodrom raditi od 5:30 do 23:30. Pozitivna vijest je i otvaranje novih linija već u junu ove godine.

„To su četiri nove destinacije: Oslo, Štokholm, Frankfurtu i Memingenu koji je blizu Minhena tako da će taj region biti zahvaćen i s tim će se iz Tuzle moći poletjeti na devet destinacija koje su ravnomjerno raspoređene po čitavoj zapadnoj Evropi“, kazao je Karasalihović.

Povećanjem broja letova ali i broja prevezenih putnika doprinjet će i većim prihodima tuzlanskog aerodroma od 30 do 40% za koliko bi se i umanjila potraživanja iz Budžeta TK.

(RTV Slon)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , ,