Petak, 26. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Problemi su riješeni: Golf osmica uskoro ulazi u serijsku proizvodnju

Preuzmite sliku

Nakon što su se u medijima pojavila nagađanja da osma generacija volkswagen golfa neplanirano kasni, navodno zbog tehničkih problema sa složenim softverom, čini se da je iz Wolfsburga stiglo zeleno svjetlo za njegovu proizvodnju

Predviđa se da će golf 8 ući u serijsku proizvodnju do kraja trećeg tromjesečja ove godine. Najnovija verzija najprodavanijeg evropskog automobila u prošloj godini bit će predstavljena u oktobru. U međuvremenu s terena stižu mnogobrojne špijunske fotografije, na kojima proizvođač više niti ne pokušava prikriti o kojem se modelu radi. Novi volkswagen golf dobija duži poklopac motora, manja prednja LED svjetla i kraći stražnji dio.

VW je prvobitno planirao predstaviti golf na sajmu automobila u Frankfurtu u septembru. Taj je plan promijenjen kako bi automobilski proizvođač fokusirao pažnju na svjetsku premijeru na autosalonu u Frankfurtu kompaktnog hatchbacka ID, VW-ove potpuno električne porodice vozila ID. s pogonom na baterije.

  • Kako bi se novi golf razlikovao među svojim najoštrijim konkurentima kao što su ford focus i opel astra u ovom vrlo kompetitivnom segmentu, VW želi da golf osme generacije postavi mjerilo povezivosti (connectivity) među automobilima.

    VW će, naprimjer, ponuditi vlasnicima golfa 8 mogućnost otključavanja automobila putem pametnog telefona koji koristi digitalni ključ. Međutim, ova jedinstvena funkcija povezana je s više od 10 različitih podsistema vozila, kažu inženjeri.

    “Sistem za navigaciju i infotainment sistem imaju između 10 i 20 miliona linija koda, što je više nego što je cijeli automobil imao prije 10 godina”, rekao je viši rukovoditelj u proizvođaču automobila. Inače, izvorne linije koda (SLOC), također poznate kao linije koda (LOC), softverska je metrika koja se koristi za mjerenje veličine kompjuterskog programa brojeći broj redaka u tekstu izvornog koda programa.

  • Standardne funkcije golfa 8 uključivat će sistem pomoći održavanja u voznoj traci (Lane-keeping Assist), LED farove, višenamjensko kolo volana s više funkcija i potpuno digitalan kokpit koji uključuje ekran osjetljiv na dodir na srednjoj konzoli od minimalno 8,25 inča. Volkswagen We, aplikacije unutar automobila, može se integrisati pomoću Etherneta za brzi prenos podataka. Ethernet je izraz koji opisuje podatkovne kablove što povezuju kompjutere s internetom. Također se naziva i ožičena internetska veza. A takvi podatkovni kablovi imaju mogućnost pružanja većih brzina od bežičnih verzija jer je veza stabilnija.

  • Novi golf također će moći komunicirati s drugim automobilima i inteligentnom prometnom infrastrukturom. Ugradnja svih ovih funkcija bila je i još uvijek je izazov. Inženjeri trenutno rade na softverskim greškama izvan sistema tokom testiranja pretprodukcijskih serija. Kada se uoči neki problem, radnici nastoje lokalizirati elektroničku upravljačku jedinicu (ECU) sistema koja uzrokuje problem. U automobilu ima na desetke ECU-a. Ako ne mogu riješiti uočeni problem, kontaktira se s dobavljačem komponente kako bi odredili gdje je u softverskom kodu došlo do problema. “Ponekad, kada riješite jedan problem, na njegovom se mjestu pojave još dva”, rekao je viši inženjer elektrotehnike koji je učestvovao u dijagnosticiranju problema u novom golfu. To je djelomično posljedica desetaka različitih ECU-ova, a svi oni imaju vlastiti softver. (Tportal.hr)

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: , ,