Utorak, 23. Oktobar 2018.
Tuzlanski.ba logo
Preuzmite sliku

Predmet o sreći najpopularniji u historiji Univerziteta Yale

Predmet na kojem studenti uče o sreći postao je najpopularniji predmet u historiji američkog univerziteta Yale, jednog od najboljih univerziteta u svijetu.

Sa Yalea su saopštili da je predmet uveden nedavno, a da već sada imaju 1.200 upisanih studenata, odnosno četvrtinu studenata na dodiplomskim studijima ovog univerziteta.

Naveli su kako je ovo najpopularniji predmet u 316 godina dugoj historiji američkog univerziteta.

Upis na predmet o sreći je bio tako visok da su na kraju odlučili da nastavu održavaju u većoj prostoriji koja inače služi za organizovanje simfonijskih nastupa.

Nastava na predmetu pod nazivom “Psihologija i lijep život”, koji predaje profesorica Laurie Santos, izvodi se dvaput sedmično.

Glavni cilj predmeta je predstaviti studentima načine i metode kako da vode sretniji život ali i da sami doprinesu izgradnji boljeg i sretnijeg svijeta.

Alannah Maynez, jedna od studentica koja sluša nastavu na ovom predmetu, kazala je da su mnogi studenti izabrali baš ovaj predmet jer, kako je rekla, misle da će im pomoći da budu sretniji.

“U stvarnosti, mnogi od nas su vrlo nestrpljivi, nervozni i nesretni. Činjenica da vlada toliki interes za ovim predmetom, ustvari, govori o tome kako se danas osjećaju mnogi studenti. Ovim predmetom želimo da se fokusiramo na naš rad, sljedeće korake i uspjehe”, kazala je ova studentica.

Profesorica Santos je istakla da je pomalo i iznenađena velikim upisom na njen predmet o sreći i zadovoljstvu u životu.

“Očigledno je da studenti žele da se mijenjaju i budu sretniji”, rekla je Santos, izrazivši nadu da će predmet pomoći studentima da nauče mnogo o značaju sreće u ljudskom životu kao i o tome kako voditi sretniji život.

Dodala je da su zbog velikog upisa studenata morali angažovati čak 24 asistenta koji joj pomažu u izvođenju nastave. (Anadolija)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , , ,