Subota, 20. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Godine nisu problem: Uz ova 4 načina poboljšajte svoje držanje

Preuzmite sliku

Dobro držanje obično znači manje bolova u leđima i vratu i bolju ravnotežu. To u konačnici znači manje ozljeda i poboljšanu svakodnevnu udobnost, piše Best Life

Kiropraktičari i fitness stručnjaci kažu da postoji nekoliko jednostavnih načina za poboljšanje držanja u bilo kojoj dobi, prenosi Tuzlanski.ba 

1 Nadogradite svoju opremu u kancelariji

S obzirom da prosječni radnik provede osam i po sati dnevno na svom poslu, vaša kancelarijska oprema može imati ogroman uticaj na vaše držanje i nivo boli. Zato Kevin Lees , DC, kiropraktičar i direktor operacija kiropraktike za The Joint Corp, preporučuje nabavu stola za stajanje i ergonomske stolice.

“Možda se činiti ludo, ali stol za stajanje omogućuje vam da zadržite to dobro držanje tokom dana i poboljšava vašu cirkulaciju. Također pomaže da posturalni mišići budu aktivni”, kaže Lees za Best Life .

  • “Kancelarijske stolice napravljene su da podupiru vašu kičmu, tako da kada su opuštene, prirodne krivulje se zadržavaju. Stolice bez potpore koje ne pristaju dobro mogu ostaviti osobu neudobnom položaju, razvijajući bol nakon kratkog razdoblja sjedenja, uzrokujući da se osoba pomakne sjedenje i spuštanje. Korištenje ugrađene potpore u stolici omogućuje mišićima da se opuste bez razvoja lošeg držanja.”

    2 Držite tehnologiju u nivou očiju

    Korištenje tehnologije često iskrivljuje naša tijela, što nas može naučiti da koristimo loše držanje tokom dana. Jedna od najčešćih pritužbi je bol u vratu koja je posljedica gledanja teksta prema dolje.

  • 3. Bavite se jogom ili pilatesom

    Redovno vježbanje – idealno barem 150 minuta sedmično – također može poboljšati vaše držanje u bilo kojoj dobi. Za optimalne rezultate doktori preporučuju jogu ili pilates, koji mogu istovremeno izgraditi snagu jezgre, istegnuti mišiće i poboljšati držanje kroz bolju svijest o tijelu.

    “Često kretanje i istezanje držat će vaše mišiće stimuliranima, a vaše držanje dugim. Vježbe koje su osmišljene za jačanje mišića jezgre koji podupiru vašu kičmu rezultiraju ravnijim držanjem”, objašnjava Lees.

    4. Posjetite kiropraktičara

    Posjet kiropraktičaru radi procjene može vam pomoći da bolje razumijete kako vaše trenutno držanje utječe na vaše zdravlje i kako bi bolje držanje moglo izgledati za vas. Redovna prilagodba također može pružiti praktično olakšanje za bolove u leđima i vratu.

    “Kiropraktičke prilagodbe mogu ponovno poravnati vašu kičmu, osloboditi se napetosti i poboljšati držanje”, objašnjava Corinne Kennedy , DC, kiropraktičarka iz Wisconsina i osnivačica Kennedy Chiropractic Centera .

    Odatle, to je stvar pažnje. “Dobro držanje počinje sa svjesnošću. Redovno provjeravajte položaj tijela, osiguravajući da su vam uši, ramena i bokovi u liniji. Ova jednostavna praksa postavlja temelje za bolje držanje”, kaže Kennedy.

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: