Petak, 3. Maja 2024.
Tuzlanski.ba logo

Sprovedeno istraživanje: Zašto su na starim fotografijama s plaže svi mršavi? Jesu li svi bili vitki!?

Preuzmite sliku

Pisac i kolumnist George Monbiot sproveo je istraživanje kako bi došao do odgovora. Iako će ovo mnoge iznenaditi, otkrio je da su 1970-ih ljudi jeli više nego danas i da su poslovi danas teži nego što su bili tada.

S toplijim danima mnoge uhvati nostalgija za sedamdesetim i osamdesetim godinama prošlog stoljeća kada su plaže izgledale potpuno drukčije nego danas.

Društvene mreže preplave crno-bijele fotografije ljudi koji se sunčaju i kupaju na prepunim plažama, prenosi Nova.rs.

No, jeste li primijetili da su na tim fotografijama svi mršavi? Je li moguće da su tada svi bili vitke građe ili je riječ o nečem drugom?

Otkrio je da su ljudi zapravo jeli više 1970-ih nego sada. Također, poslovi su danas teži nego što su bili 1970-ih. Djeca se danas ne kreću koliko su prije 50 godina.

Postoji bitna razlika

– Otkrio je da ljudi danas jedu više šećera kojeg ima u mnogim proizvodima. Dakle, u prošlosti su ljudi jeli više, ali drukčije. Danas po osobi kupujemo upola manje svježeg mlijeka, ali pet puta više jogurta, tri puta više sladoleda i čak 39 puta više mliječnih slastica, pokazalo je njegovo istraživanje.

Kupujemo upola manje jaja nego 1976. godine, ali za trećinu više žitarica za doručak i dvostruko više grickalica; pola ukupnog krumpira, ali tri puta više čipsa. Dok je direktna kupnja šećera naglo opala, šećer koji konzumiramo u pićima i konditorskim proizvodima je skočio.

– Do smjene nije došlo slučajno. Kao što je Jacques Peretti tvrdio u svom filmu ‘Muškarci koji su nas udebljali’, prehrambene kompanije uložile su velika sredstva u dizajniranje proizvoda koji koriste šećer da zaobiđu naše prirodne mehanizme kontrole apetita, kao i u pakiranje i promociju ovih proizvoda da bi razbili ono što je ostalo od naše obrane, uključujući korištenje podsvjesnih mirisa.

Oni zapošljavaju vojsku naučnika i psihologa za hranu da nas prevare da jedemo više nego što nam je potrebno, dok njihovi oglašivači koriste najnovija otkrića u neuronauci da svladaju naš otpor-  tvrdi Monbiot.

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje