Petak, 17. Maja 2024.
Tuzlanski.ba logo

Ovi trikovi će povećati vidljivost vašeg sitea

Preuzmite sliku

Popularno

U nastavku pročitajte savjete stručnjaka iz marketinške kompanije The Whole Brain Group kako da zadržite vidiljivost sajta u vremenu stalnih promjena.

Vjerovatno ste surfujući internetom nailazili na tvrdnju da je SEO (search engine optimization), to jest optimizacija web stranice za pretraživače, mrtav. Za mnoge zaposlene u marketingu ovo zvuči zastrašujuće, ali istina je drugačija. Riječ je o tome da se, kao i internet, optimizacija sajtova neprestano mijenja i razvija.

Klasičan SEO je i dalje relevantan, a pojavilo se još nekoliko faktora koje bi trebalo uzeti u obzir radi boljeg rangiranja web stranice. Evo savjeta stručnjaka iz marketinške kompanije The Whole Brain Group kako da zadržite vidiljivost u vremenu stalnih promjena.

Kreirajte uvijek nov i raznovrstan sadržaj

Kada unesete riječ i kliknete na pretragu, skoro je sigurno da će vaš upit dati minimalnih sto hiljada rezultata. Ako, primjera radi, na engleskom jeziku ukucate frazu „životno osiguranje“ (life insurance), dobit ćete milione rezultata pretrage sa sličnim nazivima, informacijama i pozivom na akciju.

Kako će vaša kompanija ili klijent za koga radite optimizacijom istaći site u odnosu na toliku konkurenciju? Prije svega, vodite računa o sadržaju na vašim blogovima i web stranici.

Ako na web site baš morate da postavite dosadan, standardizovani sadržaj, potrudite se da to bude urađeno na drugačiji način, različiito od konkurencije. Potražite drugi način da govorite o istoj stvari. Priča o popularniim i opštim temama na nov način podstaći će vaše klijente da se detaljnije informišu, a unikatni sadržaj bolje prolazi na pretraživačima od uniformne ponude.

  • Google-tablet-internet
  • Kreirajte studije slučaja ili pokušajte da intervjuišete lidere iz vaše industrije. Oba načina predstavljaju dokazane formule za povećanje vidljivosti i interakcije s korisnicima.

    Razvijajte ugled u društvenim medijima

    Vaš ugled u društvenim medijima znak je za pretraživače da u svojoj branši imate da saopštite nešto relevantno ili važno. Sajtovi poput Dacebooka i Twittera ne služe samo za dijeljenje sadržaja i za komunikaciju s korisnicima. Uloga koju vaša organizacija ili klijent igraju u društvenim medijima utiče na to kako vas pretraživači rangiraju.

    Jedan od načina za korištenje društvenih medija radi pospješivanja položaja sitea u pretraživačima jeste da ohrabrite neke od uticajnih ljudi iz vaše sfere da dijele sadržaj koji ima direktan link za vaš site. Što je vaš sadržaj posebniji, originalniji, vidljiviji i relevantniji, to su veće šanse da će ga oni dijeliti s drugima. Uvijek ostavite mogućnost da se vaš kvalitetan sadržaj dijeli, lajkuje i slično.

  • Internet-marketing-prodaja
  • Pratite stopu klikova

    Ova statistika je važna u određivanju vašeg budućeg rangiranja. Ako se dobro pozicionirate u pretrazi za pojedinim terminima, važno je da je vaša stopa (click-through rank, CRT) dovoljno visoka da održite taj nivo. Kao što su mnogi vlasnici biznisa osjetili, ovo je nestalno polje. Ako, primjera radi, vaš rank padne, ali CRT ostane visok, velike su šanse da će vas zameniti nek drugi, i popularniji po rezultatima pretrage. Zbog toga su „tagovi” i „metaopisi” važni faktori koji utiču na CRT.

    Izbegavajte naglo korisničko napuštanje sitea

    Koliko puta ste greškom završili na nekom sajtu i odmah ga zatvorili? Takozvani visok „bounce rate”, odnosno visok stepen naglog napuštanja web stranice istovremeno po prispjeću na nju, jeste nešto što pretraživači detektuju.

    Kako se ovaj problem rješava? Obezbjeđivanjem korisniku koji se slučajno našao na stranici što više informacija koje traži kako biste ga, uprkos tome što je greškom dospio na stranicu, zadržali na svom siteu. Relevantan i privlačan sadržaj siguran je način da smanjite stopu napuštanja sitea.

  • Internet
  • Takođe, ne zaboravite da uključite linkove ka drugim relevantnim stranicama na vašem web siteu kako biste ohrabrili korisnike da provedu više vremena na vašoj stranici istražujući.

    Dijelite sadržaj

    Shvatite lajkove i sherove kao glasove. Oni su važni za SEO. Međutim, ispostavilo se da nisu svi glasovi podjednako važni, već njihova vrijednost zavisi od toga ko i kako stupa u dijalog s vašim brendom. Tako dijeljenje nosi veću težinu od sviđanja. Trud i posvećenost se takođe mjere.

    Ako, primjera radi, neko vaš sadržaj dijeli samo određenim korisnicima, to sugeriše veću posvećenost sadržaju, što automatski povećava vaš rejting na pretraživačima. Linkovi koji vode ka vašem siteu nose najveću težinu, što ostaje važan faktor osnovnih postulata optimizacije. (Telegraf.rs)

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: , , ,