Srijeda, 17. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Meta pooštrava mjere za zaštitu mladih od štetnog sadržaja

Preuzmite sliku

Jedna od izmjena je ograničenje vidljivosti određenog sadržaja, čak i ukoliko dolazi od njihovih prijatelja ili ljudi koje prate.

Kompanija Meta, u čijem su vlasništvu Instagram i Facebook, planira pooštriti mjere u vezi sa zaštitom mladih od štetnog sadržaja na društvenim mrežama.

“Redovno se konsultujemo sa stručnjacima za razvoj adolescenata, psihologiju i mentalno zdravlje kako bismo pomogli da naše platforme budu sigurne i prikladne za mlade ljude, što uključuje poboljšanje našeg razumijevanja koje vrste sadržaja mogu biti manje prikladne za tinejdžere”, navodi se u saopštenju kompanije.

Bez postova o samoubistvu i golotinji

Jedna od izmjena je ograničenje vidljivosti određenog sadržaja, čak i ukoliko dolazi od njihovih prijatelja ili ljudi koje prate.

To se, prije svega, odnosi na postove u kojima korisnici pišu o samoubistvu ili je prikazana golotinja.

Pored toga, mladi će biti “zaštićeni” od postova koji govore o duhanskim proizvodima, oružju, alkoholu, estetskoj hirurgiji i gubitku težine, prenosi Tanjug.

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje