Subota, 21. Septembar 2019.
Tuzlanski.ba logo
Preuzmite sliku

Historija je mogla biti potpuno drugačija: Evo ko je 2006. trebao kupiti Facebook i YouTube

Tržišna vrijednost Facebooka je trenutno veća od 500 milijardi dolara.

Prema nekim izračunima YouTube je “težak” oko 160 milijardi dolara, ali je bitno znati da ove kompanije dominiraju tržištem online oglašvanja, prenosi Dnevnik.hr

Njihovu perspektivu i potencijal su davno primijetile brojne kompanije, a među njima bio je i AOL čiji su čelnici od početka do sredine 2006. godine vodili pregovore s YouTubeom i Facebookom o potencijalnoj akviziciji.

Za američke medije je nedavno, tadašnji izvršni direktor AOL-a, John Miller, kako je te godine u dva navrata razgovarao s osnivačima YouTubea Chadom Hurleyom, Stevom Chenom i Jawedom Karimom te jednom s Markom Zuckerbergom.

Pored toga, dvije godine ranije su razgovarali i s Tencentom o kupovini 20% diojela kompanije. Danas bi to vrijedilo oko 80 milijardi dolara.

Miller ističe kako je AOL imao velike planove. Htjeli su povući neke poteze s kojima bi tržište danas bilo potpuno drugačije.

On ipak nije imao podršku odbora da nastavi pregovore. AOL je tad kupio Tim Warner za 165 milijardi dolara, ali se to nije pokazalo uspješnim.

Na CNBC-u kažu kako je s vremenom Tim Warner ponovno preuzeo kontrolu nad zajedničkom kompanijom, te više nije želio eksperimentisati s preuzimanjem internetskih kompanija. (Tuzlanski.ba)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje