Ponedjeljak, 13. Maja 2024.
Tuzlanski.ba logo

Ako ih još niste probali, sigurno ste čuli za macarons?

Preuzmite sliku

Popularno

Ako ih još niste probali, sigurno ste čuli za macarons. Fine slasne francuske kolačiće okruglog oblika, hrskave izvana te kremaste iznutra. Pripremaju se od bademovog brašna, šećera i bjelanjaka. Nadjev se pravi od visokokvalitetne čokolade, voća te ostalih ukusnih sastojaka.

Jednostavno se tope u ustima i prava su delicija za sve one koji obožavaju slatko. Postoje raznovrsni okusi te arome, a proizvode se u raznim bojama, najčešće onim pastelnim.

Macarons su poznati u cijelom svijetu, a oni najfiniji dolaze, naravno, iz Francuske. Kultni su slastičarski proizvod, usporediv s cupcakeom u Americi. Najbolji macarons danas se proizvode u pariškim slastičarskim kućama Ladurée, Pierre Hermé, Gérard Mulot, Hugo & Victor, Carette, te mnogim drugim, piše Ženskiportal.ba.

Riječ  macarons potiče od talijanske riječi maccheroni, odnosno, od njene venecijanske inačice maccarone što u prevodu znači fina tjestenina. Prema nekim izvorima, macarons su dospjeli do Francuske s dolaskom Katarine de Medici u ovu zemlju, koja je povodom svog vjenčanja s Henrikom II., 1533. godine, povela sa sobom i svog ličnog slastičara. Najpopularniji su oni koji se proizvode u francuskom gradu Nancyju. Navodi se kako je krajem osamnaestog stoljeća benediktinska opatica iz Remiremonta osnovala red časnih sestara pod nazivom Sestre od svetog sakramenta, u kojem su vladala stroga pravila prehrane uz zabranu konzumacije mesa. Dvije časne sestre, Margareta i Marija Elizabeta, osmislile su kolač Nancy macaron koji je odgovarao pravilima njihovog prehrambenog režima. Poslije su ga počele i prodavati, te su postale poznate kao Les Soeurs Macarons.

Tridesetih godina prošlog stoljeća pariške je macarons oblikovao Pierre Desfontaines unuk Louisa-Ernesta Laduréea iz svjetski poznatog francuskog slastičarskog obrta Ladurée.

Zbog atraktivnog izgleda i veselih boja, Macarons su omiljena dekoracija brojnih svjetskih fotografa za modne editorijale, enterijere i eksterijere, svadbene aranžmane… Ne postoji jasno definisana ciljna grupa, jer ih vole i konzumiraju svi, bez obira na pol, starost i društveni status. (Tuzlanski.ba)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: