Jedan od najvećih kineskih proizvođača piva objavio je da je uprava otvorila istragu nakon što je ove sedmice osvanuo videosnimak na kojem se vidi kako zaposlenik tvornice urinira po sirovinama.
Snimak objavljen na internetu u četvrtak navodno prikazuje radnika u skladištu pivare “Tsingtao Brewery Co” kako se penje na kontejner s visokim bočnim stijenkama i mokri u njegov sadržaj.
Snimak je kružila kineskim društvenim mrežama skupivši milione pregleda na popularnoj platformi Weibo.
Pokrenuta istraga
Iz kompanije Tsingtao jučer su rekli da su zbog incidenta kontaktirali policiju i da je istraga u toku. “Naša kompanija pridaje veliku važnost videosnimci koja je 19. oktobra izašla iz pivare Tsingtao br.”, stoji u objavi proizvođača piva.
– Incident smo prijavili policiji čim smo mogli, a u istragu su uključena i tijela javne sigurnosti – dodaje se.
“Sporna serija piva je zapečaćena”
“Trenutno je sporna serija slada potpuno zapečaćena. Kompanija nastavlja nadzirati proces upravljanja nastojeći osigurati kvalitetu proizvoda.”
Mnogi korisnici društvenih mreža gnjevno su reagirali na videosnimak te su izrazili podršku jednom od najpoznatijih kineskih brendova pića.
– Predlažem da kompanija izvede ovog čovjeka pred sud i natjera ga da plati kompenzaciju za nanesenu štetu – napisao je na Weibou jedan korisnik, a dio ih je iskoristio priliku da se našali s poznatim pićem.
A video clip showed someone urinating in the warehouse containing raw material for Tsingtao Beer went viral on Chinese social media. Regulators of Pingdu County, Qingdao, have started an investigation.
A bearish news for Tsingtao Beer(SH600600).#China #Tsingtao pic.twitter.com/sani5QL2Vx— CN Wire (@Sino_Market) October 20, 2023
– Oduvijek tvrdim da je ovdje pivo poput konjske mokraće. Ispostavilo se da sam bio u pravu – komentarisao je jedan od njih, a drugi je napisao: “Hvala, mislim da ću umjesto piva odsad piti vino.”
Druga najveća kineska pivara
Tsingtao je druga najveća kineska pivara i dobro stoji na hongkonškoj berzi, a brojni barovi širom istočne Azije najčešće pune svoje frižidere upravo ovom vrstom piva.
Posljednjih se godina kompanija nastoji prilagoditi ukusu mlađih kineskih konzumenata promjenama u proizvodnji craft piva i ostalih proizvoda.