Ponedjeljak, 17. Januara 2022.
Tuzlanski.ba logo

Mladić na Novom Zelandu umro nakon što je primio prvu dozu Pfizer vakcine

Preuzmite sliku

Vlasti na Novom Zelandu saopćile su u ponedjeljak kako je ustanovljeno da je smrt 26-godišnjaka u toj zemlji povezana s primljenom prvom dozom Pfizer vakcine i pojavom miokarditisa, rijetke upale srčanog mišića.

Radi se o drugom smrtnom slučaju evidentiranom u toj zemlji, a koja je povezana s rijetkom nuspojavom nakon vakcinacije, prenosi Reuters.

– Prema trenutačno dostupnim informacijama, smatramo da je vakcina vjerojatno uzrokovala pojavu miokarditisa – saopćio je novozelandski Odbor za nadzor sigurnosti vakcina.

Mladić, koji je umro u roku od dvije sedmice od primanja prve doze, nije tražio ljekarsku pomoć ili tretman za svoje simptome.

Odbor za sigurnost vakcine je također naveo da su razmatrane još dvije smrti, uključujući 13-godišnjaka, od miokarditisa, a koje se mogu povezati s primljenim vakcinama.

Još uvijek se analiziraju podaci o smrti djeteta, no utvrđeno je da smrt muškarca u 60-ima vjerojatno nije bila povezana s vakcinom.

Uprkos rijetkim nuspojavama, Odbor i dalje smatra da prednosti vakcinacije uveliko nadilaze rizik od mogućih nuspojava.

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje