Ponedjeljak, 29. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Psihijatar istakao tri detalja u ponašanju dječaka ubice: Umjesto da novoj sredini da šansu, počeo sastavljati spisak za ubistvo

Preuzmite sliku

Tri detalja govore puno o učeniku K.K. koji je izvršio nezapamćeno masovno ubistvo u Osnovnoj školi “Vladislav Ribnikar” u Beogradu, istakao je Zoran Dimitrijević, penzionisani neuropsihijatar i dječji psihijatar, piše Nova.rs

“Činjenice da ga nisu primili ni u novi razred, što implicira da je problem i dalje bio u njemu, zatim da je u novom razredu bio odlikaš, djeca slična njemu, koja ga nisu imala zašto zadirkivati. I na kraju, činjenica da je vrlo brzo nakon transfera, umjesto da novoj sredini da šansu, počeo sastavljati spisak za ubistvo”, naveo je Dimitrijević.

“Nažalost to dijete nije stručno praćeno kako bi se utvrdilo radi li se o psihičkom poremećaju ili poremećaju ponašanja kod zdravog djeteta”, istaknuo je pshijatar.

Predlaže da se kao zakon uvede obveza da se svako dijete koje učini nešto neželjeno, pošalje u zdravstvenu ustanovu na promatranje, čime bi se, smatra, mnoge stvari riješile.

“Za psihijatriju su uočljivija djeca koja su povučena, izbaćena iz okoline i nemaju pravilnu komunikaciju s vršnjacima od djece koja su živahna, slobodnija. Simptomatično je da odličan učenik koji je postigao uspjeh na takmičenjima traži premještaj u drugi odjel jer ga kolege, među kojima ima i odličnih učenika, ne prihvataju”, objašnjava Dimitrijević.

“Ako ga učenici nisu prihvatili u drugom razredu, to znači da je s njim bilo problema. Je li se neko zapitao u školi zašto djeca ne prihvataju odličnog učenika i dobrog učenika. Koliko sam shvatio, on je odmah nakon premještaja u drugi odjel počeo kovati plan kako im nauditi. Volio bih da mi neko iz škole kaže je li se s njim i roditeljima razgovaralo o razlozima zbog kojih je tražio premještaj i kasnije kada je prebačen na drugo odjeljenje”, zaključio je dječji psihijatar.

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , ,