Četvrtak, 2. Maja 2024.
Tuzlanski.ba logo

Kako se krijumčari migranata u Srbiji reklamiraju na društvenim mrežama

Preuzmite sliku

Sudeći po snimcima kojima se hvale na društvenim mrežama, najčešći metod koji članovi bande Muhameda Tetuanija koriste za prelazak žice su merdevine. Tokom godina, praksu su usavršili do perfekcije. Na Facebooku, Instagramu, YouTubeu ili TikToku, neskriveno, čak i upadljivo, kako uspješan marketing i zahtijeva, reklamiraju se i ostale kriminalne bande.

Čak i bez obilaska terena, na društvenim mrežama možete da pratite trag – ključne tačke na putu od Turske ili Sjeverne Afrike do granice Srbije i Mađarske pod kontrolom različitih krijumčarskih grupa.

„To se hvale, to se priča u superlativima, to je stvarno tužno da jedan takav vid, svaki kriminal je loš, ali krijumčarenje je stvarno jezivo, s obzirom na to da eksploatišeš ljude, da zloupotrebljavaš tu njihovu muku, ali onda pogledaš s druge strane kolika je ta muka ako on prvo rizikuje potencijalno život, drugo vidi krijumčara kao heroja“, kaže prevodilac za arapski jezik Marko Gagić.

Muhamed Tetuani ima i video spot koji mu služi kao svojevrsna reklama, snimljena na lokaciji na kojoj je počela ova priča. Stari granični prelaz Horgoš poslužio je kao set za snimanje spota muzičara iz Tunisa i muzičarke iz Alžira. Reperka umjetničkog imena Lejdi Miro u majici sa natpisom „Pozdravite vašu mamu“ repuje o šansi za bolji život u Evropi, a glumci u spotu, za čije potrebe je snimljen i prelazak žice, su članovi bande Muhameda Tetuanija – neki od njih skrivenih lica i naoružani.

Dokumentarni film „U mreži“ nagrađivane novinarke N1 Ksenije Pavkov, možete pogledati večeras u 20 sati na N1.

Ksenija Pavkov je više puta nagrađivana, a u ponedjeljak je objavljeno da je dobitnica i godišnje nagrade za najbolju novinarku koju dodjeljuje NDNV.

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , ,