Nedjelja, 5. Maja 2024.
Tuzlanski.ba logo

Crnogorci svojim načinom prodaje lubenica nasmijali region: ‘Ovo samo na Balkanu može’

Preuzmite sliku

Marketing je pola prodaje, kažu oni koji nam prodaju priče o proizvodima, a ne same proizvode.

Da je takva vrsta reklama zašla u svijet u kome je jedina vrsta reklamiranja bilo vjerovanje na riječ i iskustvo ranijih korisnika, možemo vidjeti na objavi koja je osvanula na stranici Podgorički vremeplov.

Želeći da privuče pažnju kupaca nepoznati prodavac lubenica stavio je opis koji aludira na ono što korisnik očekuje od ovog povrća – slast, prenosi Novi.ba.

Obzirom da je seksizam sastavni dio marketinga, a i naših prostora, prodavac je spojio dobru staru „Tuđe slađe“ uz najbolji kvalitet lubenice te je nastao opis: „Slađa od tuđe žene“.

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , ,