Subota, 4. Maja 2024.
Tuzlanski.ba logo

Barbie je jedan od najbolje promovisanih filmova ikad

Preuzmite sliku

Marketinški stručnjaci u stvarnom i virtualnom svijetu uspijevaju oživjeti svijet poznate lutkice, a „Barbiemanija“ je postala dio pop-kulture 2023.

Za tačno osam dana, u kino-dvorane širom svijeta stiže film Barbie koji bi, kako se nadaju producentske kuće, zajedno s Tom Cruiesom i njegovom Nemogućom misijom, trebao spasiti filmsko ljeto.

Sedmi nastavak Nemoguće misije na američkom bi tržištu, predviđaju, mogao zaraditi 300 miliona dolara, dok bi Barbie trebala donijeti najmanje 240 miliona dolara u SAD-u. Iako Nemogućoj misiji predviđaju nešto veću zaradu, u marketinškom smislu, Barbie je nedvojbeni pobjednik ljeta, ako ne i godine. Barbie film je u suradnji s Mattelom producirao Warner Bros. i to s budžetom od oko 100 miliona dolara. Greta Gerwing je tako postala prva ženska redateljica s toliko visokim budžetom koji bi se trebao, kako se predviđa, vratiti već u prvom vikendu prikazivanja. Osim što su ulupani milioni samu produkciju, nije se štedjelo ni na promotivnim aktivnostima, a Barbie već krune titulom jednog od najbolje reklamiranih filmova ikad.

Svijet u roze boji

Posljednji su mjeseci tako marketingaši doista dali sve od sebe ne bi li svijet upoznali s novim holivudskim hitom kojim ne planiraju osvojiti djecu već žene u dobi do 35 godina. Upravo je zato većina promotivnih aktivnosti vezana uz tu ciljnu skupinu koja, možda kao i lik Barbie u filmu, uživa u modi, zabavi, ali i doživljava svoju prvu egzistencijalnu krizu. Osim što glumački tim na čelu s ‘barbikom‘ Margot Robbie obilazi promocije širom svijeta odajući pritom počast modnom stilu poznate lutkice, marketinški je tim uspio sklopiti partnerstva s više od stotinu brendova od modnih kuća koje lansiraju ‘barbiecore‘ kolekcije pa do roze smrznutih jogurta, polica za osiguranje doma pa do Barbie Xboxa. U Malibuu je Airbnb oglasio Barbienu kuću iz snova – pravu trokatnicu obojenu u jarko-ružičastu boju s bazenom s visokim roze toboganom, plesnim podijem na otvorenom, dvoranom za disko-koturaljke i hrpetinom ormara.

Margot Robbie i redateljica Greta Gerwing odvele su čitatelje Architectural Digesta i u virtualni obilazak seta filma koji je ‘lažan, prekrasan kao i sve drugo u Barbielandu‘. U Santa Monici obožavatelji mogu posjetiti pravi Barbie kamper s muzičkim studiom prigodno nazvanim „World of Barbie“, dok internetski korisnici mogu besplatno isprobati ‘Barbie selfie generator‘ i kreirati memeve s vlastitim Barbie likom. Tu su, dakako, i suradnje s nekim od najpopularnijih muzičkih imena poput Bille Eilish ili Nicki Minaj koje su samo potvrda da je ‘Barbiemaniji‘ postala dio pop-kulture post-pandemijske 2023, piše lidermedia.hr

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: ,