Subota, 4. Maja 2024.
Tuzlanski.ba logo

IKEA je redizajnirala svoju legendarnu plavu torbu

Preuzmite sliku

Vjerojatno najprepoznatljiviji proizvod švedske kuće IKEA je plava shopping torba. Velika, praktična i također poznata kao FRAKTA torba sada je redizajnirana i predstavlja se u sasvim novom svjetlu i potpuno drugačijim odabirom boja.

Debitirala je davne 1996., a do danas je ova žuto-plava torba prodana u milionima primjeraka širom svijeta. IKEA je nedavno predstavila novo izdanje, a plavo-žute nijanse zamijenile su tamno zelena u kombinaciji s bijelom. Redizajn je rezultat saradnje s danskim dizajnerskim studijem Hay.

  • ikea-je-redizajnirala-svoju-legendarnu-plavu-torbu1
  • Prijašnji pokušaji redizajna torbe FRAKTA bili su uspješni, ali skuplji u proizvodnji i usmjereni više na one kojima je stalo do chic modnog detalja. IKEA se ovog puta vraća jeftinijoj i isplatljivijoj proizvodnji te je prije svega usmjerena na brending. Dizajneri danskog studija su odlučili izbjeći svaki vidljiv logo, a kako sami kažu: s obzirom da bi ova verzija trebala biti još dugotrajnija, ovako nikada neće izaći iz mode. Također, nestala je i polipropilenska plastika, a nova je torba napravljena od tanko tkanog materijala. Nove bi torbe trebale biti dostupne krajem godine, uz već postojeće žuto plave FRAKTA verzije. (Gloria.hr)

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: