Subota, 18. Maja 2024.
Tuzlanski.ba logo

Velika odstupanja, kome vjerovati? Gledanost TV kuća na području Federacije BiH

Preuzmite sliku

I ponovo grafički prikazi koji su pred vama koji ilustruju gledanost na području Federacije BiH, pokazuju velika odstupanja.

Riječ je o podacima koji su bazirani na pet vodećih TV stanica u BiH. Već šest godina se upozorava na fabricirane rezultate gledanosti, ali nadležne institucije ne reagiraju.

Nastavak je to monopola odnosno kriminalnih radnji kompanije koja mjeri gledanost odnosno navike TV gledalaca u našoj državi, Audience Measurementa – AM (osnivač omiljene kompanije Zijada Džemića, direktora Instituta za mjeriteljstvo BiH, AM je offshore firma s Kipra – NMAM MEDIA AUDIENCE MEASUREMENT LIMITED, Cyprus, Vasileos Konstantinou 9, Agios Andreas, 1105, Nikozija, Kipar). Od ulaska te kompanije u BiH, ukupni marketinški “kolač” namjenjen tržištu BiH smanjen je za više desetaka miliona KM.

Jedan izvor predstavlja Nielsen AGB (koji je dao franšizu AM), a drugi je jedan od najvećih kabl operatera.

Podaci u grafičkom prikazu predstavljaju razlike između rejtinga dva izvora koja mjere gledanost na području Federacije BiH, a odnose se na određeni Time slot. (Hayat.ba)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , ,