Ponedjeljak, 18. Januara 2021.
Tuzlanski.ba logo

Tuzla: Na telefone u Domu zdravlja niko se ne javlja?

Preuzmite sliku

Društvene mreže preplavljene su objavama nezadovoljnih građana iz Tuzle kada je riječ o prevenciji i prijavama simptoma Kovida-19. Tvrde da se na telefone u Domu zdravlja niko ne javlja, da na rješenja čekaju i više od 10 dana, a testiranje je moguće plaćanjem u privatnim klinikama, izvještava BHRT.

Ukoliko osjetite simptome koronavirusa, u Higijensko-epidemiološkoj službi Doma zdravlja Tuzla teško ili nikako nećete uspjeti dobiti odgovor, kažu mnogi koji su pokušavali čak i po nekoliko stotina puta. Neki od njih, koji su platili testiranje u privatnim klinikama, za BHRT svjedoče o svojim iskustvima.

Samo u Tuzlanskom kantonu do sada je evidentirano 355 smrtnih slučajeva osoba koje su bile pozitivne na Kovid-19.

Sagovornica Eila Vicković, koja je sa kćerkom u izolaciji, pita koliko ima covid pozitivnih na ulicama, budući da sistem ne funkcioniše i da se sve svodi na pojedince i vlastitu odgovornost?

“Privatno samo platili brzi test kako bi potvrdili sumnje u infekciju korona virusom. Međutim, pitanje je mogu li svi građani to sebi da priušte?” – kaže Eila Vicković.

Gabriel Pinkas podsjeća da se radi o građanima koji plaćaju zdravstveno osiguranje, a ne mogu dobiti čak ni informacije i dijagnozu.

“Nakon dva dana i više desetina poziva uspio sam stupiti u kontakt sa službom porodične medicine gdje sam od svoje doktorice dobio uputu da se javim Higijensko-epidemiološkoj službi (HES). Naredna dva dana uputo sam preko 150 bezuspješnih poziva. Kasnije sam od prijatelja kome je to pošlo za rukom saznao da zapravo u HES-u nemaju testova na COVID-19 i da ne vrše testiranja” – priča svoje iskustvo Gabriel Pinkas.

Radiolog prof. dr Haris Huseinagić za BHRT govori kakve posljedice na pluća u pojedinim slučajevima može ostaviti neadekvatna reakcija.

“Vrlo brzo se mijenjaju simptomi i od nekon da tako kažem punog zdravlja bolest može za nekoliko sati da se rasplamsa. Na kraju svako od nas danas poznaje nekoga ko je životom platio pojavu COVID-19 pandemije.

Međutim, kako i kome prijaviti simptome, kako znati dijagnozu ako u domovima zdravlja kažu da ne rade testiranje? Ko će snositi odgovornost u slučaju većih posljedica i koliko će nas zaista koštati pandemija? Sve su to pitanja bez odgovora, dok privatne klinike zadovoljno trljaju ruke.

U toku je i anketiranje, u saradnji sa Timom za borbu protiv korupcije i Kantonalne vlade. Cilj ankete prema riječima ministrice zdravlja u Vladi TK Dajane Čolić jeste da se prikupi što veći broj podataka kako su građani odnosno osiguranici sa područja TK zadovoljni pružanjem zdravstvene zaštite na svim nivoima.

Upit je upućen i odgovornim u Domu zdravlja Tuzla. Međutim, na telefonske pozive se niko nije javljao. (Mirela Bektić | BHRT)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , , , , ,