Petak, 26. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Politički marketing na društvenim mrežama: Unosna kampanja pred svake izbore

Preuzmite sliku

Pred Centralnom izbornom komisijom Bosne i Hercegovine su novi – stari izazovi: prigovori u vezi s plaćenim oglašavanjem i pitanje kako taj prostor regulisati na društvenim mrežama, izvještava BHRT.

Upućeni smatraju da je politički marketing potrebno označiti, a neke društvene mreže već imaju tu opciju. Sve to iziskuje izmjene zastarjelog Izbornog zakona u Bosni i Hercegovini.

Problem je još evidentniji tokom pandemije koronavirusa kada su onlajn platforme glavna scena mnogih sfera života. Stručnjaci zapažaju da se upravo društvene mreže koriste kao glavni alat političkih subjekata za prezentaciju programa potencijalnim glasačima.

Ono što se može regulisati jeste da oglasi i profili koji vrše politički marketing budu tako i obilježeni. Stručnjaci imaju preporuke kako se to može učiniti.

Osim što prostor onlajn medija u Bosni i Hercegovini nije regulisan, upućeni tvrde da je na isti način onemogućeno praćenje koliko su konkretno novca
političke stranke utrošile na oglašavanje.

Nemaštoviti slogani, jeftine doskočice, fotošopirana lica, predznaci su predizborne kampanje koja u Bosni i Hercegovini zvanično počinje 15. oktobra, no retoričkim se čini pitanje da li ona, zapravo, ikada i prestaje.

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje