Ponedjeljak, 29. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Pokrenuta nova kampanja o karcinomu dojke ‘Kad ste ih posljednji put vidjeli?’

Preuzmite sliku

 “Kad ste ih posljednji put vidjeli?” naziv je nove kampanje posvećene podizanju svijesti o karcinomu dojke.

Organizatori navode da ta kampanja nije samo još jedan apel na prevenciju već priča o povezivanju iza koje kao glavni pokretači stoje muškarci. Oni igraju važnu ulogu kao podrška i motivacija. Kad muškarac podrži ženu – bilo kao otac, brat, sin, prijatelj ili partner – ona se osjeća snažnijom, voljenijom i motivisanijom za borbu.

Tomislav Cvitanušić, alpinista, triatlonac, ironman i motivacioni govornik, čovjek koji je ove godine osvojio Mount Everest, jedan je od poznatih muškaraca koji su pružili podršku ovoj kampanji.

  • – Znate li da je procenat uspješnosti žena pri usponu na Mount Everest veći nego muškaraca? Njihova snaga volje pomjera planine, ali one često nemaju vremena za ono najvažnije – svoje zdravlje! Kao što ja redovno provjeravam svoju opremu prije odlaska na svaku ekspediciju, važno je da redovno provjeravamo i svoje zdravlje i ohrabrujemo žene oko sebe da odlaze na redovne preglede. Karcinom dojke ne bira, ali nije nepobjediv! Uzmi stvar u svoje ruke – poručio je Cvitanušić.

    Naglašeno je da kao društvo trebamo prepoznati ulogu koju svaki pojedinac igra u ovoj borbi. Svaka osoba koja se edukuje, svaki samopregled, svaka mamografija, svaki razgovor sa stručnjakom pa i svaki informativni letak koji uzmete i pročitate – sve to čini razliku.

    S tim ciljem na web stranici www.karcinomdojke.ba dostupne su važne informacije o toj bolesti, kao i domaći stručnjaci iz oblasti onkologije koji govore o faktorima rizika, načinima da napravimo pozitivne promjene, kao i dijagnosticiranju i liječenju karcinoma dojke, saopćeno je. (Fena)

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: ,