Subota, 27. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Tuzlaci vole LC Waikiki: Veliko interesovanje povodom otvaranja poslovnice poznatog turskog brenda (FOTO)

Preuzmite sliku

Poznati turski brend LC WAIKIKI stigao je i u Tuzlu, uz veliko interesovanje kupaca svih uzrasta, koji su i pored kiše strpljivo čekali da se otvore vrate najveće Waikiki prodavnice u BiH.

Sudeći prema inicijalnom interesu, dvospratna radnja u shopping centru Omega će zasigurno jako brzo postati omiljena modna destinacija za građane Tuzle svi uzrasta. Waikiki odjeću karakteriše visoka kvaliteta, moderne linije koje prate posljednje svjetske modne trendove, i što je najvažnije pristupačne cijene.

Burc Korkmazlar, direktor operacija Waikikija za Centeralnu i Istočnu Evropu, izjavio je da je ovo samo prva od prodavnica koje Waikiki planira otvoriti u Tuzli i kantonu, i da je jako sretan da je imao priliku lično upoznati više od 30 ljudi koji su direktno zaposleni u novoj prodavnici.

Svi LC Waikiki maloprodajni objekti su lako prepoznatljivi po prijatnoj i toploj atmosferi i pristupačnoj organizaciji prodaje koja omogućava kupcima da lako i brzo pronađu sve što im je potrebno.

LC Wikiki zapošljava 25.500 osoba, u 400 maloprodajnih objekata u Turskoj i preko 150 u 27 zemalja, kao što su: Albanija, Azerbejdžan, UAE, Bjelorusija, Bugarska, Jermenija, Maroko, Gruzija, Irak, Iran , Kazahstan, Kirgistan, Kosovo, Makedonija, Egipat, Poljska, Rumunija, Saudijska Arabija, Rusija, Sirija, Moldavija, Oman i Ukrajina. Kako bi podržali viziju za 2023. godinu, u kojoj se obilježava i stogodišnjica osnivanja Republike Turske, kompanija teži ka tome da ostvari promet od 4 milijarde dolara na domaćem i 6 milijardi na inostranom tržištu, sa vizijom da postane istinski globalni brend.

O brendu LC Waikiki Osnovan u Francuskoj 1985. godine, LC Waikiki je kupljen od strane svog trenutnog vlasnika, LC Waikiki Mağazacılık Hizmetleri Ticaret A.Ş., 1997. godine. Oblačiti Tursku sa filozofijom da “ svako zaslužuje da se lijepo oblači” i sa misijom promovisanja “lako dostupne mode” LC Waikiki daje primjer drugima svojim pristupom modu i prodaji i nastavlja svoj put rasta već 18 godina, kako kod kuće, tako i u inostranstvu. LC Waikiki počeo je da ulaže izvan granica svoje zemlje od 2009. Godine, otvorivši svoju prvi evropski ogranak u Rumuniji. LC Waikiki trenutno ima oko 400 prodajnih mesta u 73 provincije u Turskoj a sve ukupno oko 550 prodajnih mijesta u 27 zemalja širom svijeta.

(Marketing | Tuzlanski.ba) 

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , , , , ,