Četvrtak, 2. Maja 2024.
Tuzlanski.ba logo

Zamka na tržištu: Kupujemo auta iz Njemačke koji nisu nikad vozili njemačkim cestama

Preuzmite sliku

Jeste li znali da se u Njemačkoj prodaju polovna auta koji nisu bila registrovana u Njemačkoj?

Njemačka je za većinu kupaca najpopularnije tržište polovnih automobila. Njena ponuda posebno se sviđa kupcima s istoka Evrope, koji najviše cijene polovna auta koja dolaze upravo iz te države. Međutim, to ne znači nužno da su ti auti bili registrovani i voženi u Njemačkoj.

Automobili koji se prodaju u Njemačkoj mogu dolaziti iz drugih zemalja

Nema sumnje kako je njemačko tržište polovnih automobila najbogatije ponudom u Evropi. Međutim, neka vozila ponuđena u oglasima mogu biti iz drugih zemalja.

Podaci carVerticala, firme koja prati historiju vozila, sugerišu da 4.3% automobila za prodaju u Njemačkoj možda nikada nije vidjelo ceste Berlina, Münchena ili Hamburga, kao ni kultne autobahne – jer su došli iz drugih zemalja.

Vodeće zemlje u kojima su polovni automobili prvi put registrovani prije uvoza u Njemačku su Italija (16.6%), Francuska (12.7%), SAD (10.6%), Belgija (9.1%) i Rumunija(5.1%).

Umjesto da dobiju automobil iz Njemačke, kupci riskiraju kupovinu vozila koje je uvezeno iz druge zemlje.

  • Ako prodavač sakriva zemlju porijekla automobila, lako je moguće da vozilo možda nije u najboljem stanju.

    Nekvalitetni popravci, velika kilometraža i skrivena oštećenja česti su razlozi zbog kojih prodavači pokušavaju prikriti prošlost vozila i prodati ga negdje drugo. A budući da države često ne razmjenjuju podatke o historiji automobila, praćenje prevara povezanih s prekograničnim transakcijama može biti teško.

    “4.3% automobila s historijskim podacima u Njemačkoj imalo je neke podatke zabilježene u stranim zemljama. Primijetili smo da ljudi prodaju skupe modele u Njemačkoj, ali naši podaci sugerišu da mnogi od njih nikada nisu korišteni u toj zemlji. To stvara iluziju da kupujete dobro održavan njemački automobil, a zapravo se uvozi iz Italije, Francuske ili Rumunjske”, objašnjava Matas Buzelis, voditelj komunikacija i stručnjak za automobile u carVerticalu.

    Šta privlači kupce i prodavače automobila iz istočne Europe njemačkom tržištu?

    Prema Buzelisu, nedostatak novih automobila utječe na ograničen izbor visokokvalitetnih automobila na tržištu polovnih vozila.

    Zbog toga neki prodavači pokušavaju prodati svoja vozila oglašavajući ih u Njemačkoj, jer je tamo veća publika. Ako netko ne može prodati svoj automobil u Češkoj ili Rumuniji, može to pokušati učiniti negdje drugo.

    Njemačka ima dugu phistoriju privlačenja kupaca automobila iz istočne Evrope.

    Popularan je mit da vozači u Njemačkoj kupuju novije, bolje opremljene i skuplje automobile te istovremeno strogo slijede preporuke proizvođača za održavanje. Realnost je nerijetko drugačija. (index.hr)

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: , , ,