Petak, 26. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Premalo ili previše? Nijemci su izračunali koliko bi trebali platiti sat vožnje u autonomnom automobilu

Preuzmite sliku

Automobili budućnosti mogli bi imati brojne opcije koje kupcima neće biti dostupne – osim ako za njih dodatno ne plate.

Budućnost automobilske industrije bit će prilično drugačija u odnosu na način na koji danas upravljamo i koristimo vozila. U to su uvjereni brojni stručnjaci iz automobilske industrije – ove sedmice  o tome je govorio Mate Rimac, a slično razmišljaju i u Volkswagenu. Kako je u jednom nedavnom intervjuu rekao član uprave kompanije Thomas Ulbrich, vozila budućnosti donijet će brojne nove opcije i mogućnost, no njih ćemo moći koristiti samo ako ih – dodatno platimo.

Dok je Rimac govorio o potpuno autonomnim vozilima, u VW-u vjeruju kako će kupci njihovih vozila i dalje sami moći upravljati automobilima, no imat će i mogućnost prepustiti volan računaru koje bi potpuno autonomno upravljalo vozilima. No ta mogućnost neće biti besplatna, već je trebati dodatno platiti. U VW-u već su razmišljali i o cijeni i ona bi, prema nekim njihovim izračunima, trebala iznositi 7 eura po satu. Dakle, ako idete na sastanak za koji vam treba sat vremena vožnje, moći ćete se u miru pripremati u vozilu za sastanak, dok volanom upravlja računar, za što će trebati platiti sedam eura.

Također, u njemačkom automobilskom divu razmišljaju i o drugim mogućnostima, odnosno poboljšanjima koja bi njihovim korisnicima bila dostupna, no koja bi također trebali dodatno platiti. Npr. uz neku mjesečnu pretplatu, vaš bi automobil mogao imati veći doseg ili bolje performanse, a po uzoru na Teslu, vlasnici Volkswagena na ekranima svojih automobila mogli bi igrati i videoigre. Npr. dok automobil stoji na punionici, njegov vlasnik može pola sata vremena uživati u videoigrama. I ovdje se pruža još jedna prilika za zaradu VW-u jer bi igre i aplikacije za svoje automobile mogli prodavati putem trgovine aplikacija.

Bit će zanimljivo vidjeti kako će korisnici reagovati na ove opcije i pretplate jer do sada su vozači navikli da, nakon kupovine automobila, osim klasičnih troškova (benzin, popravci, održavanje, registracija, gume i slično) više nemaju drugih troškova. Tržište se mijenja, potrebe i želje korisnika također se mijenjaju, a proizvođači automobila pokušavaju pronaći najbolji način na koji bi se uspjeli prilagoditi tim promjenama i povećati svoje prihode s dodatnim uslugama kakve do sada nisu bile dostupne. (Zimo.hr)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje