Subota, 27. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Objavljeno koji automobil gubi najviše na vrijednosti, a koja investicija je uvijek najisplativija

Preuzmite sliku

Popularno

Opće je poznato da novi automobil odmah po izlasku iz salona izgubi značajan dio cijene. Koliko izgubi nakon pet godina?

Portal iSeecars nudi odgovor u najnovijem istraživanju kojom su obuhvaćeni automobili starosti do pet godina. Kad je u pitanju američko tržište, najveći pad vrijednosti bilježe električna vozila, prosječno čak 49.1 posto u pet godina. S druge strane, cijenu najbolje drže hibridi i dakako kamioneti.

Maserati najviše gubi na cijeni

Ima nešto zajedničko američkom i evropskom tržištu, a to je da italijanski automobili najlošije drže cijenu. Izgledaju odlično, super se voze, ali svejedno cijena im nije jača strana. U Evropi su to primjera radi Fiat i Alfa Romeo, dok će u SAD-u neslavni predvodnik biti Maserati, prenosi Index.hr.

  • Maserati je svetinja na domaćem tržištu, ali u Americi jako loše kotira kao polovan. Cijena mu pada ekspresnom brzinom, pa nakon pet godina izgubi čak 64.5 posto vrijednosti, što znači da će kupac izgubiti preko 90.000 USD. U samom vrhu je i Maserati Ghibli, a na osmom mjestu je SUV model Maserati Levante.

    Između se smjestio i BMW serije 7, serije 5, pa i X5, a izdvojit ćemo značajan pad cijene i kod Jaguara XF te Audija A7. Prevedeno, kupovina premium automobila ujedno znači i najveći gibitak na vrijednosti vozila s vremenom. Dakako, uz neke izuzetke.

    Porsche kao uvijek dobra investicija

    Porsche čiji 911 redovito pobjeđuje u testovima zadovoljstva kupaca, ali i po pitanju kvalitete, odlično kotira i kad je držanje cijene u pitanju. Nakon pet godina izgubit će tek 9.3 posto inicijalne cijene ili tek oko 18.100 USD. Dvostruko lošiji, ali i dalje odličan je i 718 s gubitkom od 17.6 posto.

  • Dalje slijede isključivo nepremium marke, a u red najboljih uvrstila se Toyota s tri modela u Top 10. Sudeći po ovom popisu, isplati se posjedovati i Hondu Civic, Subaru te nekolicinu domaćih modela.

    Kad je evropsko tržište u pitanju, jasno je da će odnos snaga biti drukčiji. U vrhu će Porscheu društvo praviti još neke evropske marke, dok će na začelju biti i evropski brendovi koji nisu dostupni na američkom tržištu. Jedina enigma su kineski automobili, odnosno odgovor na pitanje koliko će vrijediti nakon pet godina.

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: ,